Sport1 Banner

"בנצי מעולם לא נטש, הפועל ב"ש הייתה כל חייו"

יהי זכרו ברוך
יהי זכרו ברוך | צילום: בן בודה, וסרמיליה

מאות ליוו את בנצי בלומנפלד בדרכו האחרונה. שחקנים, חברים ואוהדים הגיעו לכבד. אלונה ברקת, רוביק דנילוביץ, מאור בוזגלו, ברק בכר ושלום אביטן נפרדים: "הוא חיכה לאליפות 40 שנה"

(גודל טקסט)

מאות אוהדים, חברים, שחקני עבר ודמויות מעולם הספורט ליוו למנוחת עולמים היום בצהריים את האוהד המסור של הפועל באר שבע, בנצי בלומנפלד, שהלך לעולמו. 

כמה פעמים יוצא לכם לפגוש אדם שמוכן לתת הכל… בנצי. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. אזכור אותך תמיד  pic.twitter.com/v6ccYKF430

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) October 27, 2016

אלונה ברקת והמנכ"ל אסי רחמים הגיעו מטעם המועדון, בעוד אליניב ברדה, מהראן ראדי, לואי טאהא ואובידיו חובאן, שהיה קרוב לבנצי באופן אישי, הגיעו לכבד. גם שלום אביטן, אורן סגרון ושמעון ביטון, שחקני העבר של המועדון, נכחו וכיבדו.

ראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ' ספד במהלך ההלוויה: "בנצי היה אוהד אמיתי. האבא של האוהדים. הוא לא נטש את הקבוצה מעולם, הוא חיכה לאליפות הזאת 40 שנה"

הבעלים אלונה ברקת אמרה: "בנצי היה אדם יקר. כל דבר הוא היה עושה, גם אם זה היה באמצע הלילה. אהבתי אותו מאוד".

כוכב העבר של המועדון, שלום אביטן, סיפר לספורט 1:"הפועל באר שבע הפסידה את אחד האוהדים הגדולים שלה. כל חייו של בנצי היו הקבוצה. חבל ועצוב לי, הוא יחסר לנו מאוד.  בשם שחקני העבר והעיר אני רוצה להביע תנחומים למשפחתו ולאחל להם שיהיו חזקים. הם יתאוששו עם הזמן. החיים ימשיכו קדימה עם כל הצער, זה טבעו של העולם", סיכם.

בנצי, איש יקר ואהוב הלך היום לעולמו. איש שכולו נתינה למען הפועל ב"ש. יהי זכרו ברוך

— barak bachar (@barak_bachar) October 27, 2016
 

בנצי האהוב נפרד מאיתנו היום. אדם עם לב גדול שכולו נתינה, שעשה רבות למען הפועל באר שבע ושחקניה. כואב לנו מאוד. יהי זכרו ברוך pic.twitter.com/gjlzbsQtNc

— Alona Barkat (@AlonaBarkat) October 27, 2016
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי