Sport1 Banner

נתפס על חם: אנתוני מרסיאל בגד באישתו

| צילום: Gettyimages

ב"סאן" פורסם , שחלוץ יונייטד בילה עם כוכבת "אקס פאקטור" במהלך חופשה בפריז

(גודל טקסט)

העיתון "הסאן" תפס על חם את חלוץ מנצ'סטר יונייטד, אנטוני מרסיאל, בוגד באישתו עם דוגמנית מפורסמת המשתתפת באקס פאקטור. החלוץ הצעיר כבר נשוי ויש לו ילד, אבל הוא השאיר את אישתו סמנתה וביתו בת החמישה חודשים פייטון במנצ'סטר וחגג בפאריס בבית מלון עם הדוגמנית היפהפיה שהיתה "מיס בריטניה 2013" אחרי שביונייטד נתנו לו חופשה לאחר הניצחון בליגה על סוונזי סיטי בו כיכב. 

 

 

אמילי וודרמן המשתתפת באקס פאקטור נסעה איתו לפאריס והיתה בהלם כשמרסיאל לא היסס לצעוד איתה ברחובות בגלוי ולהציג אותה אפילו למעריצים שלו בשדרות השאנז אליזה. "הוא לקח אותי לסוף שבוע רומנטי וחזר לאישתו והבת שלו", אמרה לעיתון. לדבריה אוהדים עצרו אותו לקבל חתימות וגם הצטלמו עם שניהם.  

 

 

לדעת העיתון לואיס ואן חאל ודידיה דשאן מאמן צרפת ירתחו מזעם על הסיפור אחרי ששניהם לחוד דרשו מהשחקנים לדעת להתנהג בהתאם למעמדם. אמילי כמובן טוענת שהחלוץ אמר לה שהוא רווק ונפרד מבת זוגתו. 

 

 

 

 

 

הוא שילם על הדוגמנית 600 ליש"ט הוצאות סוף השבוע, אבל זו לא בעיה עבורו הוא מרוויח 90 אלף ליש"ט לשבוע. הם הסתובבו בשער הניצחון בפאריס, אכלו ארוחת ערב ובילו את הלילה ביחד. אמילי שהופיעה באקס פאקטור פעמיים ב-2008 וב-2012 היתה בעבר דיילת אוויר. הם יצרו קשר ברשתות החברתיות. 

אין ספק שמרסיאל מראה שיש לו טעם טוב. לדבריה הוא היה אובססיבי בעיקר לשפתיים שלה. "דיברנו המון בצ'אט על הכל בחיים. זה אולי טיפשי, אבל כשנפגשנו לא בדקתי בכלל מה מצבו האישי. הוא שלח לי תמונות שלו בתוך אמבטיות של קרח אחרי אימונים. הוא כבש נגד סוונזי והיה מאושר ואז גילה לי שהוא נפרד מאישתו, כי אחי הזהיר אותי שהוא נשוי".

 

 

 

 

 

וודרמן. המחליפה?

 

 

 

 

מרסיאל וודרמן נתפסים על חם

 

 

עוד באותו נושא: אנתוני מרסיאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי