Sport1 Banner

מקום שישי בגמר אליפות אירופה לטל אנגלר

אנגלר. הישג מרשים
אנגלר. הישג מרשים | צילום: התאחדות הקליעה בישראל

בנוסף רשמה הקלעית שיא ישראלי: "שמחה מהתוצאה אך עדיין לא שבעה"

(גודל טקסט)

הקלעית טל אנגלר בת ה-18 שיפרה את השיא הישראלי לבוגרות ברובה אוויר אולימפי ורשמה את הישג השיא בקריירה שלה – העפלה לגמר אליפות אירופה לנשים עד גיל 20 במריבור, סלובניה, שם סיימה במקום השישי מתוך שמונה הפיינליסטיות באירופה, בתחרות בה השתתפו 68 קלעיות.

 

חניכתו של הקלע האולימפי הוותיק, גיא סטריק, שיפרה בדיוק בנקודה אחת את השיא הקודם אותו קבעה לפני שנה בתחרות הגביע העולמי לנוער בגרמניה, גם אז סיימה שישית בגמר. הקלעית ממכבי רעננה ירתה הבוקר במריבור 416.9 נקודות, ובכך רשמה פתיחה נהדרת להופעת משלחת ישראל ביורו 2017 לנשק אוויר אולימפי.

 

 

רק לאחרונה השוותה אנגלר את השיא הישראלי לבוגרות ברובה 3 מצבים אולימפי, וכעת מחזיקה הספורטאית המוכשרת בשני שיאי ישראל לנשים בשני מקצועות אולימפיים.

 

"רעדתי מהתרגשות כבר בכדור הראשון במוקדמות הבוקר וממש רעדתי בגמר", אמרה אנגלר. "הרגעתי את עצמי תוך כדי דיבור אל עצמי ונהנתי. אני מאושרת מההישג ושמחה מהתוצאה במוקדמות אך עדיין לא שבעה. יש לי עוד מה לתת. היעד הקרוב הוא אליפות העולם, ובהמשך, המשחקים האולימפיים".



"רעדתי מהתרגשות כבר בכדור הראשון" (התאחדות הקליעה בישראל)
 

בתחרות הנוער באקדח אויר דורג דוד סינגוף במקום ה-33 עם 560 נקודות.

 

מחר תתקיים תחרות אקדח אוויר לבוגרים בה יתחרה יבסיי קוסובר (12.15 מוקדמות, 14.30 גמר) ובשבת יתייצב במוקדמות רובה האויר סרגיי ריכטר, אלוף אירופה ב-2013 ובעל רקורד של הופעה בשתי האולימפיאדות האחרונות.

עוד באותו נושא: טל אנגלר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי