Sport1 Banner

אלוף אירופה הופתע ברבע גמר הסבב הישראלי

המנצחים על הפודיום
המנצחים על הפודיום | צילום: ההתאחדות הישראלית לסייף

סטאס גלפר נוצח ע"י סייף בן 15. נשים: ורה קנבסקי עפה בחצי הגמר

(גודל טקסט)

עונת הנוער בכל הדגמים האולימפיים של הסיוף בישראל נפתחה היום (ראשון) בגני תקוה עם כמה הפתעות, שמאותתות על המאבקים הצמודים הצפויים במחזור האולימפי החדש ובכלל על הבכורה בישראל.

 

אלוף אירופה לקדטים בדגם הדקר, סטאס גלפר ממכבי ירושלים, שעלה לקטגוריית הנוער, הודח בקרב העליה לארבעת הראשונים בידי תומר יארינובסקי מהפועל כפר סבא, שהוא רק בן 15. בהמשך הודח תומר בקרב העלייה לגמר מול יעקב פיזנברג מהפועל אשקלון, שזכה בתחרות פתיחת העונה של הסבב הישראלי לנוער אחרי ניצחון על אורי רז בגמר.

 

 

ורה קנבסקי ממכבי מעלות, שסיימה חמישית באליפות העולם לנוער וייצגה את ישראל במוקדמות האולימפיים לריו 2016 בדגם הדקר, הפסידה בחצי הגמר לדר הכט מהפועל כפר סבא, שניצחה בגמר סייפת נוספת ממכבי מעלות, ניקול גברילקו, לאחר שהאחרונה הדיחה בחצי הגמר את יאנה בוטוויניק ממודיעין.

 

155 סייפים השתתפו בתחרות. נאור נתנאל מהפועל אשקלון ניצח בגמר החרב את לירן ליטמן מאשדוד, ובנערות, אשדוד חגגה זכייה עם ניצחונה בגמר של אלן איזלר על קרינה לושצינינה מהפועל אשקלון

 

בדגם הרומח גבר רועי רוזנפלד בגמר על מתן צוקרמן מהפועל עכו כדי להעניק זכייה נוספת להפועל כפר סבא, ודיאנה צ'רננקו השלימה דאבל כפר סבאי ברומח עם ניצחון בגמר מול חברתה למועדון, ניקול ארוס.

 

בתחרות הגביע העולמי לדקר בסין נעצרה ניקול טל בסיבוב הרביעי לאחר שרשמה ניצחון על סייפת צרפתיה, שייצגה בריו 2016 את חוף השנהב. ניקול דורגה 59 בסיום וקטיה דוידזון דורגה 83.

עוד באותו נושא: ורה קנבסקי, סטאס גלפר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי