Sport1 Banner

רק בישראל? עברי עלתה עם הכובע של טומרקין

עברי עם הכובע של טומרקין. שילוב שלא ניצח
עברי עם הכובע של טומרקין. שילוב שלא ניצח |

השחיינית לא עברה את מוקדמות 100 פרפר. נבו לא עלה לגמר ב-400 מעורב

(גודל טקסט)

היום הראשון של המשלחת הישראלית שחייה נפתח עם גל נבו שסיים חמישי במקצה שלו ל-400 מעורב אישי ולא הצליח להעפיל לגמר. נבו סיים את המשחה ב-4:18.29 דקות, שהספיק רק למקום ה-19 (מ-26), והיה רחוק בשמונה שניות משיאו הישראלי (שהושג בתקופת החליפות המלאות).

 

אגב, לא מדובר במשחה החזק שלו במשחקים, מאחר שהעפיל לריו רק במשחה ל-200 מעורב אישי, אך נרשם למקצה משום השיג את קריטריון B. הוא ישוב לבריכה ביום רביעי, אז ינסה להעלות לחצי הגמר ב-200 מעורב.

 

 

גל נבו: "אני לא כל כך מרוצה מהתוצאה ומהביצוע שלי, אבל אני גם יודע שנתתי את כל מה שיכולתי. פתחתי חזק מידי אולי, אבל גם להיכנס ב-400 לטופ 20 בעולם זה משהו שאני יכול לחיות איתו"

כאמור ביום רביעי הוא יתחרה ב-200 מעורב: "אתן את כל מה שאני יכול, זה מה שנשאר אחרי כל ארבע השנים האלה. יש פחות זמן לטעות. אני מקווה שב-200 אביא את הביצוע הכי טוב בחיי ביום רביעי. לקפוץ למים ולדעת שיש לך עוד הזדמנות זה מקל קצת על ההרגשה".


גל נבו, לא עבר שלב (gettyimages)

"סך הכל היו ארבע הופעות עד עכשיו למשלחת. אולימפיאדה זה משהו אחר. הרבה נופלים פה, סגן אלוף העולם במשחה שלי סיים מחוץ לעשירייה וזה קורה לכולם. ברגע ששלושה מהספורטאים שלנו לא עומדים בציפיות, ברור שזה נותן אווירה לא טובה אבל אני מקווה שבהמשך נשפר את זה. יש עוד מספיק זמן והמון הופעות של ישראלים, אני בטוח שיהיה טוב יותר". 

 

עמית עברי הייתה הנציגה השניה של ישראל בבריכה, על אף שעל הכובע שעל ראשה היה כתוב "טומרקין". השחיינית זינקה למקצה השני ב-100 פרפר לנשים וסיימה ראשונה בתוך 59.42 שניות, זאת תוך שאיפה להתברג בין 16 העולות לחצי הגמר. זה לא ממש עבד והיא סיימה במקום ה-27 בדירוג הכללי.



עברי. לא הצליחה להעפיל לגמר 100 פרפר (gettyimages)
 

נבחרת השליחות ב-4X100 חופשי, שכוללת את אנדי מורוז, זוהר שיקלר, עמית עברי וקרן זיבנר, ניסתה להפתיע ולסיים גבוה יותר מהמקום האחרון. זה לא ממש עבד ומסלול מספר 8 הוביל למקום השמיני במקצה ו-16 בסך הכל עם 3:41.97 דקות. הרביעיה האוסטרלית קבעה שיא אולימפי עם 3:32.39 דקות.

עוד באותו נושא: גל נבו, עמית עברי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי