Sport1 Banner

ראשוני: קשה להסביר מה עובר לי בראש עכשיו

ראשוני. פתחה במרפק שמאל
ראשוני. פתחה במרפק שמאל | צילום: AFP

הג'ודאית הודחה בקרב הראשון בגלל פסילה. שני הרשקו: "כולם המומים"

(גודל טקסט)

היום הראשון של המשלחת הישראלית בריו נפתח ברגל שמאל, לאחר ששירה ראשוני (עד 48 ק"ג) הפסידה בקרב הראשון שלה, לאחר שנפסלה בקרב שלה מול האוקראינית מרינה צ'רניאק.

 

ראשוני היתה פעלתנים מאוד בקרב, אך לא הצליחה להתמודד עם הגובה של יריבתה ונפסלה לאחר 2:10 דקות, מכיוון שנגעה עם המרפק ברגלה של יריבתה במטרה להימנע מהפלה. ראשוני ומאמן הנבחרת שני הרשקו מחו על ההחלטה, אך לא הצליחו לשנות אותה.

 

 

"אני מאוד מאוכזבת", אמרה בסיום ראשוני, "לא כך ציפיתי לסיים. זה מאוד קשה להסביר מה עובר בראש אחרי הפסד כזה, של פסילה בגין נגיעה ברגל. באתי מוכנה ב100% ולזה לא ציפיתי".

 

נבחרת הג'ודו בקרב של ראשוני. "כל מי שהיה באולם נותר המום" (הוועד האולימפי בישראל)

 

"זה חלק מהג'ודו, כואב לי שזה ככה נגמר שלא הייתי יכולה להראות מה שיש לי. אני צריכה לראות את הווידאו, הייתי בשוק, לרגע אחד לא הרגשתי שנגעתי לה ברגל. זה הפתיע אותי מאוד. זה קשה כי עובדים כל החיים להגיע לרגע הזה ואתה לא רוצה שהוא ייגמר. זה קשה, אבל זה לא הסוף. אני אארגן את המחשבות שלי, אדבר עם המאמן, ולאחר מכן נחליט מה לעשות הלאה".

 

מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו: "אני בשוק שהם הרסו ככה למישהו את המשחקים האולימפיים, זה הדבר האחרון שציפיתי לו. קשה לי להאמין שעשו את זה במכוון נגדה, אבל פסילה חייבת להיות חד משמעית וזה לא קרה כאן. אני המום ואני חושב שכל מי שראה את הקרב – כולל המאמן האוקראיני – היו המומים. בג'ודו יש כל כך הרבה דברים אכזריים, אבל זה היה אכזרי בריבוע".

עוד באותו נושא: אלכס שטילוב, גל נבו, דודי סלע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי