Sport1 Banner

נושמים לרווחה: בולט נכלל במשלחת לריו

בולט
בולט |

ג'מייקה סיפקה את האישור מהרופא, הפנומן יתחרה שוב על טריפל מוזהב

(גודל טקסט)

כולם להירגע, הוא יגיע. יוסיין בולט קיבל את האישור הרפואי ויעמוד בראש המשלחת האולימפית של ג'מייקה למשחקי ריו 2016. שיאן העולם בריצות הקצרות סבל מפציעה בשריר הירך האחורי שגרמה לו להחמיץ את תחרויות המבחן בארצו, אבל שם כבר דאגו לספק לו את הפס מהרופא ואת הכרטיס לברזיל. 

בולט בן ה-29 כבר הודיע כי יתחרה ב-22 ביולי בלונדון, שם זכה בשלוש מדליות הזהב האחרונות שלו (מתוך שש). שמו מתנוסס בראש המשלחת המבטיחה של ג'מייקה, שכוללת לא פחות מ-63 ספורטאים. האצן פרש כזכור אחרי חצי גמר המבחנים הג'מייקנים ולאחר בדיקות אובחן אצלו קרע מדרגה 1 בשריר הירך. 

בולט זכה בטריפל המוזהב פעמיים עד כה וינסה להיות הראשון שעושה זאת בפעם השלישית. הוא זכה בריצות ל-100, 200 ו-4X100 בבייג'ין 2008, חזר על ההישג במשחקי לונדון 2012 וחולם לעשות זאת גם על המסלול של ריו. והוא לא היחיד שקיבל את האישור הרפואי שיאפשר לו לנסות להגשים את החלום. 

מלבד בולט, גם אצן ה-100 מטרים משוכות האנסל פרצ'מנט,  מדליסט הארד מלונדון וסגן אלוף העולם מבייג'ין 2015, היה בין ארבעת האתלטים שג'מייקה באה לקראתם. המשלחת הג'מייקנית תכלול, בין היתר, נציגים בשחייה, קפיצה למים והתעמלות. לא ממש ענפים שחזקים אצלם באופן מסורתי.


בולט, יש לו כמה מיליוני סיבות לחייך (gettyimages)

עוד באותו נושא: אתלטיקה, ג'מייקה, יוסיין בולט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי