Sport1 Banner

מרכז הפועל: דוידוביץ' וברדה ספורטאי השנה

הזוכים בתואר
הזוכים בתואר |

בערב גאלה הוכתרו מצטייני השנה. ברקת המנהלת, ויגדורצ'יק המאמנת

(גודל טקסט)

מרכז הפועל ערך ערב גאלה לסיום השנה העברית ובה הוכרזו שמותיהם של נבחרי השנה. אליניב ברדה מהפועל באר שבע זכה בתואר ספורטאי השנה. מעיין דוידוביץ' הוכתרה לספורטאית השנה. אלונה ברקת היא מנהלת השנה ובתואר מאמנת השנה זכתה אירה ויגדורצ'יק שגברה על ברק בכר.

 

הזוכות – ויגדורצ'יק וברקת (סתיו איפרגן)

 

מעיין דוידוביץ' שנבחרה לספורטאית השנה, סיימה כזכור במקום השביעי בגלישה באולימפיאדת ריו. דוידוביץ' המאושרת אמרה: "התואר הזה מפתיע, למרות שאני מאוכזבת מהשנה שהייתה לי, ההישג בריו היה הישג גדול. אני כבר לא מסתכלת אחורה על השנה שהייתה לי. יש עוד ארבע שנים ארוכות, בדרך לקמפיין חדש. יש בדרך עוד אליפות אירופה במאי במארסיי ואליפות עולם בטוקיו בספטמבר יהיה מעניין."

 

אלונה ברקת, זכתה בתואר הניהול של השנה. מאמנת ההתעמלות האמנותית אירה ויגדורצ'יק זכתה בתואר מאמנת השנה לאחר שגברה על ברק בכר. לאחר ההכרזה אמרה:  "זה מאוד מרגש. הפועל זה הבית ואני שמחה שמעריכים אותי. החיבוק והפרגון שאני מקבלת מהעם זה משהו שלא ייאמן. אני לא יודעת מה ניסו לייצר או איזו תדמית רצו לבנות לי, אבל אני זו אני והתוצאות זה מה שמאפיין אותי. אני בתקופה נפלאה".

 

לשאלה האם תחזור לתפקיד, השיבה המאמנת: "אם יציעו, אני אחזור לתפקיד. עדיין לא הציעו לי מהאיגוד שום הצעה כי האיגוד נמצא לפני בחירות והוא דואג לעצמו. אני נהנית מהחופש. הייתי בגראנד פרי באילת שהיה אירוע חשוב מאוד למדינת ישראל וביליתי עם המשפחה לשם שינוי. יש מאמנים שהביאו הישגים יותר גדולים ממני אבל לשמוע אנשים ברחוב אומרים לי 'תודה רבה שהחזרת לנו את הכבוד והציונות' זה מאוד משמח אותי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי