Sport1 Banner

לא כל יום ג'רבי: בולדר הפסידה בבית הניחומים

בולדר. עמדה בציפיות
בולדר. עמדה בציפיות |

הג'ודאית היתה צריכה שני ניצחונות כדי לזכות בארד, אך הפסידה כבר בראשון

(גודל טקסט)

לאחר שהמשלחת הישראלית הגיע לשיא עם המדליה של ירדן ג'רבי, לינדה בולדר הצליחה לגבור על הציפיות המוקדמות, אך היא סיימה ללא מדליה לאחר שהודחה בבית הניחומים מול מריה ברנבאו הספרדיה בגלל עונש.

 

לאחר יומיים בהם הציפיות הרקיעו לשמיים, לינדה בולדר התחרתה במשקל עד 70 ק"ג, כשהיא יודעת שכל הישג שלה יתקבל בברכה. הישראלית-הולנדית הגיעה בכושר בינוני למשחקים האולימפיים לאחר שנה רוויית פציעות, כשהמטרה שלה להגיע לרבע הגמר.

 

בקרב הראשון היא ניצחה באיפון את יולנדה בוקאסה מנבחרת הפליטים (הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו). בולדר הגיעה חדה מהפתיחה ותקפה את יריבתה ולאחר פחות מדקה השיגה וואזרי. היא המשיכה לתקוף וניצחה לאחר שקונגולזית נכנעה לאחר 1:04 דקות.

בולדר. פתיחה טובה (AFP)

 

בקרב השני היא פגשה יריבה מדורגת, קים סאניונג הקוראנית, היא תקפה מהרגע הראשון והציגה יכולות טובות על הקרקע, אך לא הצליח להשיג ניקוד והקרב הלך לניקוד זהב. בולדר לא התרגשה, הצליחה להטיל את יריבתה, קיבלה וואזרי והשיגה את הכרטיס לרבע הגמר.

בולדר. ניצחון מרשים (אסף קליגר)

ברבע הגמר היא פגשה את סאלי קונוואי הבריטית, אך בניגוד לקרבות הקודמים התקשתה להסתגל לסגנון של היריבה. למרות שני ניסיונות יפים, הבריטית היתה פעלתנית יותר והצליחה להשיג הטלה שזיכתה אותה באיפון וברכטיס לחצי הגמר.

בולדר. תנסה לתקן בבית הניחומים (AFP)

בבית הניחומים היא היתה צריכה להתגבר על מריה ברנבאו הספרדיה, אך גם הפעם התקשתה עם הסגנון של יריבתה ולא הצליחה לייצר התקפות. לאחר שלוש דקות של קרב השופט נתן לבולדר עונש שהספיק לספרדיה כדי לרשום ניצחון.

עוד באותו נושא: גל נבו, יעקב טומרקין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי