Sport1 Banner

הצגת סיום: זהב לארה"ב עם 66:96 על סרביה

דוראנט
דוראנט | צילום: gettyimages

המשחקים האולימפיים בריו ננעלו עם מופע מדהים של דוראנט (30) וחבריו

(גודל טקסט)

האירוע האחרון במשחקים האולימפיים בריו, גמר טורניר הכדורסל, הפך להצגת סיום מהממת של נבחרת ארצות הברית. כוכבי ה-NBA זכו בזהב בפעם השלישית ברציפות אחרי 66:96 מהדהד על סרביה, תצוגה שהשכיחה יכולת די פושרת של האמריקאים במהלך האולימפיאדה.

שתי הנבחרות נפגשו גם בשלב הבתים ואז זה הסתיים רק ב-91:94 לזכות ארה"ב. הפעם, העסק היה במעמד צד אחד בלבד. הרבע הראשון אמנם היה תחרותי (15:19 לאמריקאים אחרי 10 דקות), אבל להפסקה כבר ירדו קווין דוראנט וחבריו בפלוס 23 ומשם זה לא נהיה צמוד יותר.

דוראנט, שחקנה החדש של גולדן סטייט, להט בגמר וסיים עם 30 נקודות. דמרכוס קאזינס (13) וקליי תומפסון (12) היו השניים הנוספים שקלעו בדאבל פיגרס. כרמלו אנתוני סיפק רק 7 נקודות, אבל זה לא הפריע לו לצאת מברזיל עם מדליית זהב שלישית בקריירה. 14 היו לנמניה נדוביץ' אצל הזוכה בכסף.


גדולים על העולם. דוראנט ובאטלר (getty)


זהב ראשון לדרוזן ולאורי מטורונטו (getty)


ששבסקי, נפרד מהנבחרת עם זהב נוסף (getty)

למרות שלא הרשימה יתר על המידה במהלך הטורניר – בשלושה משחקים מתוך שמונה היא ניצחה בפער חד-ספרתי – ארצות הברית הוכיחה שוב שהיא גדולה על הכדורסל העולמי. גם כשהיא בלי לברון ג'יימס וכוכבים אחרים, היא עדיין מעל כולם. נתראה בטוקיו 2020.

מי שלא יהיה בעוד ארבע שנים ביפן זהו מייק ששבסקי, שערך את הופעתו האחרונה על הקווים. המאמן בן ה-69 לקח את הנבחרת אחרי הכישלון העצום באתונה 2004, והחזיר אותה למעמד הגבוה ביותר בעולם הכדורסל עם שלוש זכיות רצופות במשחקים האולימפיים ושתי מדליות זהב באליפות העולם. מחליפו יהיה גרג פופוביץ', המאמן האגדי של סן אנטוניו.


זהב אולימפי שלישי בקריירה. אנתוני (getty)


התפוצץ בגמר. דוראנט (getty)

עוד באותו נושא: דוראנט, ריו 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי