Sport1 Banner

המענקים לזהב: דירה וחצי מיליון שקלים

שטילוב
שטילוב |

הוועד האולימפי פירסם סכומים. נערכה דקת דומיה לזכרה של מירקין ז"ל

(גודל טקסט)

הוועד האולימפי ערך היום (ראשון) ראשון קבלת פנים למדליסטים באליפות אירופה בשחיה: גל נבו ויעקב טומרקין ולמדליסט אליפות אירופה בהתעמלות, אלכס שטילוב. האירוע נפתח בעמידת דקת דומייה לזכרה של אניה מירקין, לוחמת הטקוואנדו שנפטרה בגיל 29. מסיבות ברורות, לא התייצב לקבלת הפנים לוחם הטקוואנדו בגברים ומדליסט מדליית הארד מאליפות אירופה, רון אטיאס.

 

יו"ר הוועד האולימפי, יגאל כרמי, ספד למירקין: "שוק טוטאלי על בחורה צעירה בימיה. אנחנו מכירים אותה הרבה מאוד שנים, שהייתה נערה צעירה והגיעה לספורט. לאור השנים היא תמיד בלטה באופן יוצא דופן. זכתה במדליות עם חברתה בת-אל גטרר. אניה הייתה מבחירת סמל לנחישות, עברה פציעה בברך ולראות אותה עם הכאבים מנסה להחלים זה היה מעורר השראה מודל לחיקוי לחבריה לענף. נזכור אותה כמאוד צבעונית, דמות מיוחדת. יהיה זכרה ברוך".

 

 

כרמי דיבר על התמריצים שצפויים לקבל זוכי המדליות בריו. מדליית זהב מזכה את הזוכה ב-500 אלף ש"ח. המאמן יקבל 250 אלף. לוועד האולימפי יש חסות עם קבוצת הנדל"ן 'אלדד פרי' והזוכים יזכו גם בדירה בשווי מיליון ש"ח, שהמיסים עליה שולמו. קבוצת הנדל"ן הקצתה שתי דירות בסכום זה, במידה ויהיו שני זוכים בזהב. מדליית כסף תזכה ב-400 אלף ש"ח וארד ב-250 אלף ש"ח. גם הזוכים במקומות 4-12 יקבלו פרסים.

 

השחיין גל נבו אמר: "תודה לוועד האולימפי על הכבוד שהם עושים ולספונסרים שלי ולאגודה שלי. כל זה לא היה קורה בלעדיהם. עמדתי בתיאום הציפיות שלי באליפות אירופה. המטרה הייתה לעשות הכנה כמה שיותר טובה לקראת ריו ולשם הפנים. ברור לי שהציפיות עולות ואם אכשל בריו אף אחד לא יזכור את המדליה הזו".

 


שטילוב, מוכן לריו? (סתיו איפרגן)

 

יעקב טומרקין הוסיף: "אני מרגיש בתקופה טובה, במיוחד חודשיים לפני ריו.  אנחנו לקראת אולימפיאדה והמטרה המרכזית שלנו. 4 שנים זה המון בשחייה. הנה, הורדתי שתי שניות מהשיא שלי בשנים האלו ועכשיו הוא עומד על 1:55.96 (היה 1:57.33 בלונדון 2012). אבל תחרות זו תחרות".

 

אלכס שטילוב אמר: "אני רוצה לברך את חבריי למדליות. היה כיף לראות אותם בשידור זוכים במדליות. זה נתן לי מוטיבציה לזכות במדליה, הם חברים טובים שלי. עכשיו אנחנו אחרי האופוריה של המדליות אבל צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע ולהמשיך עם ההכנה לקראת המשחקים האולימפיים. אני בטוח שבמשחקים אולימפיים ניתן 100 אחוז וכל אחד ינסה לעשות את הטוב ביותר שלו".

 

המתעמל האולימפי הוסיף: "אני לא חושב שהשנה הזו לא הייתה מוצלחת. ניסיתי לעשות דברים אחרים והיה כאן תהליך. עכשיו אני סגור על עצמי ועל התרגילים ואני מקווה שיהיה טוב. זה שהצלחתי בתחרות האחרונה להשיג את הקריטריון לריו נתן לי ביטחון, עצם העובדה שהצלחתי לעשות תרגיל כמו שצריך, כמו שרציתי. בהחלט מדובר גם בביטחון להמשך הדרך".

עוד באותו נושא: 103FM, אלכס שטילוב, גל נבו, ריו 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי