Sport1 Banner

המילטון השווה את השיא של סנה ופאנג'יו

| צילום: gettyimages

פול פוזישן לאלוף העולם בפורמולה 1 במונזה. ג'נסון באטן לקח שנת שבתון

(גודל טקסט)

אלוף העולם בפורמולה 1, לואיס המילטון מקבוצת מרצדס, קבע בשבת את ההקפה המהירה ביותר במסלול המירוצים במונזה בזמן של 1:21.135 דקה ובכך השיג את הפול פוזישן בגרנד פרי האיטלקי, שייערך ביום ראשון.

 

המילטון נטל את הפול פוזישן במירוץ באיטליה זו השנה השלישית ברציפות ובפעם החמישית בסך הכל, והשווה את שיאם של שניים מגדולי הנהגים, חואן מנואל פאנג'יו מארגנטינה ואיירטון סנה מברזיל.

 

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

חברו לקבוצת מרצדס, הגרמני ניקו רוזברג, יזנק מהמקום השני לאחר שסיים עם הזמן השני בטיבו (1:21.613). אין ספק שבמונזה מצפה לנו קרב ענק בין שני נהגי העל המתחרים על תואר אלוף העולם.

 

המילטון לאחר התחרות המקדימה (gettyimages)

 

עוד נקבע כי הצמד של פרארי יזנק במירוץ הבית של הקבוצה מהשורה השניה. סבסטיאן פטל מגרמניה יתחיל את המרוץ מהמקום השלישי וקימי רייקונן הפיני יעשה זאת מהמקום הרביעי. לאחר המירוץ במונזה יישארו עוד שבעה מירוצים עד לתום העונה ובפסגת הנהגים ניצב לואיס המילטון בפער של תשע נקודות על פני יריבו ניקו רוזברג. 

 

אגב, בשיא המהירות במירוץ פורמולה 1 במונזה מחזיק קימי רייקונן עם 370.1 קילומטרים בשעה, שיא שנקבע ב-2005.  

 

בינתיים, אלוף 2009 ג'נסון באטן הודיע שלא יתחרה במהלך 2017. הוא יישאר עם קבוצת מקלארן כשגריר ועשוי לחזור לאחוז בהגנה ב-2018, זאת מאחר שהוא חתום על חוזה לשנתיים. הבלגי סטופל ואנדורן ישודרג מעמדת המחליף לתפקיד השנהג השני לצד פרננדו אלונסו.

עוד באותו נושא: לואיס המילטון, קימי רייקונן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי