Sport1 Banner

דוידוביץ' שביעית אחרי היום הראשון, צוברי רק 16

צוברי. פתח טוב
צוברי. פתח טוב |

גולשי הרוח סיימו 3 שיוטים מתוך 10. צוברי: "תנאי מזג האוויר הפריעו לי"

(גודל טקסט)

מעיין דוידוביץ' בת ה-28 סיימה את יום השיוטים הראשון שלה במקום השביעי, אחרי שהגיעה חמישית פעמיים ושישית בשלושת השיוטים. דוידוביץ' סיימה במקום העשירי בבייג'ין 2008, הפסידה ללי קורזיץ בקרב על הכרטיס הבודד של ישראל ללונדון 2012 אבל מאז התאוששה וזכתה בשתי מדליות ארד באליפויות העולם.

שחר צוברי מדורג במקום ה-16 אחרי יום השיוטים הראשון בדגם ניל פרייד. גולש הרוח הישראלי סיים את השיוט הראשון במקום התשיעי, את השני במקום ה-16 ואת השלישי במקום ה-20. עשרת הראשונים בדירוג יקחו חלק בשיוט המדליות ב-14 באוגוסט. צוברי בן ה-29, שמשתתף באולימפיאדה שלישית ברציפות, זכה במדליית ארד בבייג'ין 2008. אלא שמאז אליפות אירופה לפני שלוש שנים לא עלה על הפודיום. "היה יום לא קל עם רוחות חזקות, בניגוד למה שאמרו לגבי מה שצפוי בריו בתקופה כזאת של העונה", אמר צוברי. "גלשתי בצורה חכמה וטקטית והמצב היה יכול להיות יותר גרוע. אני אופטימי לגבי שיפור המיקום כי עוד ייעשו הרבה טעויות בגלל מזג האוויר".

 


מעיין דוידוביץ', קופצת למים

שחייה

גל נבו שכשל ב-400 מעורב אישי, לא הרשים גם במשחה ל-200 מטר פרפר כשעצר את השעון על 1:58.64 דקות והגיע שלישי במשחה שלו בלי סיכוי ממשי להגיע לחצי הגמר. "זאת התוצאה הכי טובה שלי בשנתיים האחרונות, יותר כואב מחימום אבל בהחלט מדובר בהכנה טובה", סיכם נבו, "אני שמח על ההישג של שגיא מוקי, זה משפיע מאוד על המוראל של המשלחת. אני מקווה שספורטאים אחרים ייקחו את זה קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי