Sport1 Banner

ג'רבי: לא תיארתי שכל כך הרבה אנשים יחכו לנו

ירדן ג'רבי לאחר הנחיתה
ירדן ג'רבי לאחר הנחיתה |

מאות קיבלו את פניהם של המדליסטים מריו. אורן סמדג'ה: "הם גיבורי ישראל"

(גודל טקסט)

מאות אוהדים הגיעו הלילה (שני) לנמל התעופה בן גוריון כדי לקבל את פניהם של שני המדליסטים הישראלים ששבו מהמשחקים האולימפיים בריו – ירדן ג'רבי ואורי ששון.

 

 

ג'רבי וששון זכו לקבלת פנים חמה מצד בני המשפחה, חברים, אנשי ענף הג'ודו וסתם אזרחים שהגיעו כדי לברך אותם על ההישג.

 

 

ששון וחבר (יוני אריאלי)

 

כזכור, ירדן ג'רבי הייתה הראשונה שעלתה על הפודיום כשזכתה במדליית הארד בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג. אורי ששון זכה במדליית הארד במשקל של מעל 100 ק"ג.

 

עם כניסתם של השניים לאולם מקבלי הפנים בנמל התעופה, מילאו ההמונים את הרחבה והחגיגה הייתה מושלמת. הג'ודאים ומאמניהם חייכו לכל עבר ונראה היה כי הופתעו מקבלת הפנים ההמונית.

 

 

ג'רבי. מתחילה בחגיגות? (יוני אריאלי)

 

ירדן ג'רבי אמרה: "זה כיף גדול שמעריכים את מה שאני עושה. קודם אראה את המשפחה כי הם לא היו בריו. אחגוג עם המשפחה ונראה מה יהיה הלאה. מה שקורה פה זה מדהים. זה שווה הכל. לא תיארתי לעצמי שכל כך הרבה יחכו לנו. זו גאווה גדולה".

 

מאמנו של אורי ששון, אורן סמדג'ה אמר: "אני חושב שהלוחמים שלנו הצליחו להוכיח ממה הם עשויים. הם הצליחו לשמח מדינה שלמה והלוחמים עשו הכל כדי לשמח את המדינה. הספורטאים האלה הם גיבורי ישראל ומגיע להם הכל. כרגע אני מאוד עייף, כמובן שגם הספורטאים מאוד עייפים, ננוח ונחשוב מה עושים הלאה".

 

אורי ששון ובני משפחתו בנתב"ג (יוני אריאלי)

 

סמדג'ה הוסיף: "אנחנו צריכים הגדלת תקציבים. אני מאוד עייף. כמעט 40 שנה אני בענף הזה. ידעתי שאצליח להביא ספורטאים למדליה אולימפית. הם צריכים ליהנות, ליהנות הרבה. עברנו מסע לא פשוט בארבע שנים האלה. הגענו להרבה הישגים. הבאנו משלחת מאוד חזקה לריו".

עוד באותו נושא: ואורי ששון, ירדן ג'רבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי