Sport1 Banner

בוא לריו: גאטלין קבע 9.80 שניות בארה"ב

גאטלין
גאטלין | צילום: AFP

האמריקני הרשים עם תוצאת השנה בעולם. אליסון פליקס ניצחה ב-400 מטר

(גודל טקסט)

בעוד יוסיין בולט מדאיג את עולם האתלטיקה עם פציעה בשריר מעט יותר מחודש למשחקים האולימפיים בריו, ג'סטין גאטלין האמריקני הוכיח שהוא יגיע חד לברזיל. האצן האמריקני קבע הלילה (בין ראשון לשני) את תוצאת השנה בעולם ב-100 מטרים כשסיים עם 9.80 שניות במבחנים האמריקנים לקראת ריו.

 

כבר בחצי הגמר הוא אותת עם 9.88 אבל בגמר דרס אלוף העולם לשעבר את המסלול עם תוצאה שהשאירה מאחור את ג'ימי ויקו הצרפתי שקבע השנה 9.86 שניות. יוסיין בולט אגב מחזיק רק ב-9.88 שניות השנה.

 

 

מי שהגיע שני היה טרייבון ברומל הצעיר המוכשר שקבע 9.84 שניות ואילו מרווין ברייסי הגיע שלישי עם 9.98 שניות. "לזכות בריו היא המטרה היחידה שלי", ציין גאטלין. "המשפחה שלי כבר הזמינה כרטיס לשם".

 

פליקס. הבטיחה השתתפות רביעית במשחקים האולימפיים (gettyimages)

 

עוד כוכבת שתהיה בריו היא האלופה האולימפית ב-400 מטר אליסון פליקס שניצחה במבחנים האמריקאים עם תוצאה של 49.68 שניות. היא כמובן גם תיקח חלק במרוץ השליחים שם זכתה בזהב השני שלה במשחקי לונדון ב-2012. היא תתחרה מאוחר יותר במהלך השבוע במקצה ל-200 מטר, מקצה שגן בו היא מחזיקה בתואר האולימפי.

 

"אני רוצה להודות לאלוהים", אמרה פליקס לאחר שהבטיחה השתתפות רביעית במשחקים האולימפיים. "זאת היתה שנה קשה ועכשיו יש הקלה. לאחר שהשקעתי כל כך הרבה לאורך הקריירה ולהשיג את ההישג הזה לאחר שרק לפני חודשיים בקושי הצלחתי ללכת, זה פשוט רגע מדהים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי