Sport1 Banner

"ראוי שרגב תפסיק לעסוק בתפירת קומבינות לכאורה"

קלגנוב נושא את הדגל בטקס פתיחת אולימפיאדת בייג'ין
קלגנוב נושא את הדגל בטקס פתיחת אולימפיאדת בייג'ין | צילום: Gettyimages

"המחנה הציוני" מפנה אצבע מאשימה לשרה בעקבות ירידת קלגנוב מהארץ

(גודל טקסט)

הספורט האולימפי של ישראל ספג היום (שני) מכה קשה, עם הבשורה הרעה לפיה מיכאל קלגנוב החליט לרדת מהארץ. חותר הקיאקים, שזכה במדליית ארד באולימפיאדת סידני, לא הצליח להתפרנס בישראל בשנים האחרונות והחליט לעבור לגרמניה, שם ישמש כמאמן.

 

כעת מתחילות לזרום הביקורות, כאשר מפלגת "המחנה הציוני" הטילה את האשמה על שרת הספורט: "מירי רגב עוסקת במי יושב עם דגל ישראל בפגישה, במקום לדאוג שדגל ישראל יונף באולימפיאדה. ראוי ששרת הספורט תפסיק לעסוק בתפירת קומבינות לכאורה, ובאיך להסביר אותן, ותשקיע את כל מרצה בדאגה לספורטאים".

 

 

עוד נמסר מ"המחנה הציוני": "מירי רגב מחפשת איפה ומי יושב עם דגל מאחוריו, אבל לא נראה שהיא עושה משהו כדי שדגל ישראל יונף באולימפיאדה או בכל תחרות ספורט אחרת. כנראה שכמו לימור לבנת שלפי קלגנוב 'ידעה רק לעלות על הפודיום של הזוכים במדליה', מעדיפה שרת הספורט, להיות שותפה רק בהצלחות בלי להשקיע בקידום ספורטאים".

הוועד האולימפי מסר בסוגייה: "מאוד מצער אותנו לשמוע שמיכאל קולגנוב עוזב את הארץ. אנחנו כמובן מאחלים לו בהצלחה בדרכו החדשה ומקווים שישוב בהקדם. יחד עם זאת חשוב לציין כי לפני מספר חודשים כשנודע לנו שהופסקה עבודתו כמאמן קאייקים בטבריה בגלל ניגוד עיניינים בהיותו בעל תפקיד בעיריית טבריה במקביל, הוא הוזמן לפגישה ביוזמתם של גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל ויעל ארד חברת הנהלת הוועד האולימפי בישראל ויו"ר ועדת הספורט. במהלך הפגישה הועלו מספר רעיונות ואופציות אפשריות ובמרכז הדברים נבדק עם קלגנוב מה העדפותיו והאם יהיה מוכן לעבור למרכז עם משפחתו אם תמצא לו עבודה ראוייה לטווח ארוך. לאחר שבדק עם אשתו חזר קלגנוב עם תשובה חיובית.

 

הוועד האולימפי בחן מספר אפשרויות  במציאת עבודה ראויה ויזם פניה ליורם אייל מנכ"ל כפר המכבי ויו"ר מרכז מכבי אשר התגייס בשמחה והזמין את קלגנוב לפגישה. בפגישה שהתקיימה מיידית בליווי גילי לוסטיג עם מנכ"ל כפר המכביה הוצעה לקולגנוב עבודה קבועה כמאמן כושר בכפר המכביה על מנת לייצר הכנסה קבועה והובטח לו שעד המעבר למרכז תמצא אופציה נוספת של השתלבות שלו כמאמן במרכז החתירה דניאל בתל אביב ואו באחת מהאגודות במרכז. כמו כן הוצע לאשתו להשתלב בעבודה בכפר המכביה במקצוע שלה כקוסמטיקאית.

 

כמו כן, הוצע לקלגנוב להשתלב בהרצאות לילדים בחוויה האולימפית בתשלום כפי שעושים ספורטאי עבר אחרים כמו אסתר רוט שחמורוב, טל ברודי, ורד בוסקילה ורבים אחרים אך הוא סירב בטענה שאינו אוהב להופיע בפני קהל.

 

הפגישה הסתיימה בלחיצת יד חמה ולאחר מספר ימים הופתע מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל גילי לוסטיג לקבל שיחת טלפון מקולגנוב בה הודיע לו הודיע כי החליט לוותר על ההצעה והעזרה וסיפר שמצא עבודה.

עוד באותו נושא: מיכאל קלגנוב, מירי רגב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי