Sport1 Banner

דירוג הצ'יפים: על טורניר הפוקר ברומניה

הז'יטונים במאמאיה. גם הישראלים הרוויחו
הז'יטונים במאמאיה. גם הישראלים הרוויחו | צילום: ג'ניה בילואוסקו

שליח ספורט1 לפסטיבל הפוקר חזר עם רשמים. וגם: כמה שווים הפרסים?

(גודל טקסט)

הישראלים הרבו שגדשו את פסטיבל הפוקר של IPT ברומניה, הביאו גאווה רבה לסצנת הפוקר המקומית. בחלק הראשון של הכתבה סיקרנו את היומיים הראשונים של התחרות אשר נערכה במאמאיה, וכעת הגיע הזמן לעסוק בחלק החשוב – בשולחן הגמר.

 

הייצוג של ארצנו ביום השלישי של הפסטיבל, היה מכובד מאוד בשולחנות השונים: מתוך 220 משתתפים, כ-40 היו מישראל. חוקי הטורניר מאפשרים לשחקנים שהודחו במהלכו להיכנס מחדש עד הסיבוב השמיני של עליית הבליינדים, כך שמתמודדים רבים שלא הצליחו ביום הראשון ניסו את מזלם בשנית.

 

 

בתום הערב, שנמשך כשמונה שעות וכלל 11 סיבובי בליינדים, 74 משתתפים הבטיחו את עלייתם לשלב השני והצטרפו ל-39 שעשו זאת יום קודם לכן. קופת התחרות נסגרה על 150 אלף יורו שיחולקו בין 36 השחקנים האחרונים.

 

150 אלף יורו חולקו בסופו של דבר (ג'ניה בילואוסקו)

 

השלב השני של התחרות נפתח ביום שישי בצהריים. שחקנים התחילו את היום עם אותה כמות צ'יפים שסיימו איתה את הערב הקודם, ובהם תשעה ישראלים אשר התמודדו על האפשרות להגיע לשוולחן הגמר. שישה מהם שרדו את הבאבל, כולל אחד שהתחיל עם 20 אלף צ'יפים בלבד, הרבה מתחת לממוצע, והבטיחו לעצמם זכייה בפרסים כספיים. אחרי כ-12 שעות של משחק, שני שחקנים ישראלים, אריק כהן ויריב שנהב, הבטיחו את כניסתם לשולחן הגמר.

 

פרט לישראלים, שולחן הגמר כלל שחקנים מרומניה ובולגריה. בדירוג הצ'יפים כהן ושנהב היו במקום השביעי והתשיעי בהתאמה. לאחר שהכפיל את כמות הצ'יפים עם כמה ידיים מוצלחות, אריק נכנס אול-אין עם A-10 נגד J-J. אחרי שרק קלפים נמוכים נפתחו, אריק הודח וסיים את הטורניר במקום השביעי עם זכייה בסך 4,000 יורו.

 

שנהב. הישג נאה למדי (ג'ניה בילואוסקו)

 

לשנהב הלך קצת יותר טוב בשולחן הגמר והוא התקדם עד למקום הרביעי. תוך כדי שהוא מדיח שחקן אחד ומכפיל את הצ'יפים אחרי יד משוגעת נוספת: שנהב נכנס אול-אין עם K-3 נגד J-J ולקח את המשחק עם זוגות (בפלופ נפתחו 3-QK, בטרן נוסף 8 ובריבר 10). כמה חבל שאחרי משחק טוב ומחושב של שנהב הוא הודח כמה ידיים לאחר מכן מול יריבו הרומני עם 6-6 נגד 9-9. הישראלי התנחם בפרס נאה של 11 אלף יורו.

 

לאחר שלוש שעות של משחק, נאנדור סוליום הרומני הוכתר כזוכה הגדול של טורניר מאמאיה. סוליום שגרף לאורך הקריירה כשחקן מקצוען מעל 200 אלף יורו, הוסיף לכיסו 37 אלף נוספים וזכייה בתואר הבינלאומי הראשון שלו.

 

הזוכה הגדול של מאמאיה (ג'ניה בילואוסקו)

 

טורניר הפוקר של IPT במאמאיה שברומניה הסתיים עם הצלחה כבירה לשחקנים הישראליים, מהם שניים בשולחן הגמר וארבעה נוספים שזכו בפרסים.

 

באוגוסט הקרוב סבב הפוקר הישראלי יחגוג ארבע שנים עם אירוע גרנדיוזי במלון מאריוט בבוקרשט עם סך פרסים מובטח של מיליון שקלים. במקביל התבשרנו על זכייתו של אסי משה במקום השלישי באליפות העולם בפוקר שנערכה בלאס וגאס. אסי גרף קופה נאה על סך למעלה מחצי מיליון דולר והוכיח שוב שלשחקן הפוקר הישראלי יש מה למכור בזירה הבינלאומית.

 

גילוי נאות: הכותב היה אורח חברת IPT במהלך הטורניר

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי