Sport1 Banner

דני ג'י וולדמן ניצחה בגראנד פרי בסדרת המאסטרס של פאלם ביץ'

דני ג'י וולדמן
דני ג'י וולדמן | Kathy Russell Photography

הרוכבת סיימה במקום הראשון בארה"ב יחד עם הסוס קווינסלנד, שרכשה לאחרונה כאופציה נוספת למשחקים האולימפיים בטוקיו: "אני עדיין לא מכירה אותו כל כך טוב, אבל הוא קפץ מדהים"

(גודל טקסט)

בתחרות הגמר של סדרת המאסטרס בפאלם ביץ' שהתקיימה הלילה (בין ראשון לשני), הייתה זו דני ג'י וולדמן שקטפה את הניצחון יחד עם עם הסוס קווינסלנד, סוס שרכשה רק לא מזמן כאופציה נוספת למשחקים האולימפיים בטוקיו.

אל מקצה הגראנד פר העפילו 40 צמדים. רק שישה, וביניהם דני וקווינסלנד, סיימו את הסיבוב הראשון ללא הפלות והעפילו לג'אמפ אוף – סיבוב מקוצר ומהיר לקביעת המנצח. דני וקווינסלנד היו הצמד השני בג'אמפ אוף והם הובילו כמעט עד סוף הסיבוב. הצמד האחרון היה מהיר מהם וללא הפלות, אך נפסל בשל פציעה של הסוס ודני הוכרזה במנצחת עם זמן של 38.01 שניות.

"קווינסלנד קפץ פשוט מדהים", אמרה וולדמן בתום התחרות והסבירה, "אני עדיין לא מכירה אותו כל כך טוב, והליך הלמידה לא תמיד פשוט. האסטרטגיה שלי היום הייתה לנסות להיות מהירה, אבל בלי לקחת סיכונים. זה הצליח לנו".


דני ג'י וולדמן וקווינסלנד (Kathy Russell Photography)

על הסוס עצמו סיפרה הרוכבת שבעצם בעלה, אלן, היה זה ששם עליו עין: "חיפשנו סוס נוסף שאוכל להתחרות אתו את המקצים הגדולים, ואלן כבר שם עליו עין הרבה זמן. לא הייתי בטוחה שזה הסוס הכי טוב שראינו, אבל אלן האמין שאני אוכל לעשות אתו עבודה טובה, ואני סומכת על אלן".

תחרות הגמר של סדרת המאסטרס בפאלם ביץ' הייתה התחרות האחרונה בזירת הרכיבה העולמית והתקיימה ללא קהל על פי הוראות משרד הבריאות האמריקאי בעקבות התפשטות וירוס הקורונה. עם היוודע תוצאות התחרות והניצחון, יצאה דני לשדה התעופה במהרה והמריאה לאירופה כדי להספיק להגיע בזמן, לפני ביטול הטיסות להולנד, בה היא מתגוררת. בשלב זה ועל פי הוראת ההתאחדות העולמית לספורט הרכיבה (FEI) לא יתקיימו תחרויות רכיבה נוספות ברחבי העולם עד לתחילת החודש הבא.

עוד באותו נושא: הנבחרת האולימפית, רכיבה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי