Sport1 Banner

שטיינברג לאחר השימוע: "ניסיתי לשכנע כי פעלתי לטובת האיגוד"

גור שטיינברג
גור שטיינברג | עדי אבישי

מאמן נבחרת הגברים בשייט, שמועמד לפיטורים בעקבות התערבותו במאבק בין דריהן לספיצ'קוב על ייצוג נבחרת הנשים בטוקיו 2020, כתב לאחר הדיון: "גם אם היו"ר יחליט לפטר אותי, אמשיך להעריך את פועלו"

(גודל טקסט)

לאחר שזומן לשימוע לפני פיטורים באיגוד השייט ביום שישי האחרון, גור שטיינברג הגיע היום (ראשון) אחר הצהריים למשרדי איגוד השייט. כזכור, מאמן נבחרת הגברים נקט עמדה בעד הפיכתה של נוי דריהן לנציגה הישראלית לטוקיו 2020 במקומה של קטי ספיצ'קוב, לאור שיוט המדליות באליפות העולם שנערכה לפני כשבועיים.

שטיינברג אמר עוד לפני הגעתו למשרדי האיגוד כי בכוונתו לומר לנוכחים בוועדה וכן ליו"ר האיגוד גילי אמיר, כי הבעת דעתו, אותה כתב לתקשורת, הגיעה ממקום מקצועי בלבד. "ניסיתי לשכנע כי גם ובמיוחד הפעם, פעלתי במקצועיות ובערכיות לטובת האיגוד", כתב שטיינברג בפוסט שפרסם עם צאתו מהמשרדים והוסיף: "הבטחתי ליו"ר האיגוד גילי אמיר כי מבחינתי, גם אם יחליט לפטר אותי, אמשיך להעריך את פועלו ונישאר חברים. מחכה לראות מה גילי יחליט".

שטיינברג אף הדגיש שאין בכוונתו ליצור מהומות מיותרות, בטח לפני המשחקים האולימפיים בטוקיו. על פי תחושותיו, שחר צוברי, הנציג הישראלי בנבחרת הגברים (שישתתף באירוע הספורט הגדול בעולם בפעם הרביעית ברציפות), מסומן כמועמד למדליה. שטיינברג, שאימן את צוברי בן ה-35 בשנים האחרונות מאז יצאה לפועל תוכנית הנבחרות, רוצה לסיים את הקמפיין האולימפי לצידו.


עוד באותו נושא: איגוד השייט, גור שטיינברג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי