Sport1 Banner

לונה צ'מטאי סלפטר זכתה במרתון טוקיו ושברה את השיא ישראלי

לונה צ'מטאי סלפטר
לונה צ'מטאי סלפטר | Chiara Davini

הישג ענק ביפן: הרצה הצליחה לקזז מהשיא שתי דקות ושנייה אחת, כשעצרה את השעון אחרי 2:17.45 שעות וסיימה במקום הראשון בתחרות שבעקבות נגיף הקורונה צומצמה מאלפי רצים למאות בלבד

(גודל טקסט)

עונת המרתונים ברחבי העולם ממשיכה, ולפנות בוקר (ראשון) נערך מרתון טוקיו. התכנון המקורי לריצת 42 הקילומטרים המפורסמת היה אמור לכלול בתוכו אלפי רצים, אולם נגיף הקורונה צמצם את המתחרים לפחות מ-200 כשבין המתחרים נמצאת לונה צ'מטאי-סלפטר, שניצחה את התחרות ואף קבעה שיא ישראלי חדש.

הרצה עצרה את השעון על 2:17:45 שעות, ובכך קיזזה מהשיא הישראלי לא פחות משתי דקות ושניה אחת, כאשר השיא הקודם עמד על 2:19:46 שעות. התוצאה של צ'מטאי-סלפטר הינה גם שיא מסלול חדש במרתון טוקיו לנשים. יותר מכך, התוצאה הזו ממקמת אותה במקום השישי בכל הזמנים בריצת מרתון נשים עולמית.

צ'מטאי-סלפטר אמרה מיד לאחר התחרות: "אני מאוד מרוצה מהביצועים של היום. ההכנה שלי אפשרה לי לשפר את השיא האישי שלי. אני מרגישה שהתוצאה היום מחזירה לי על כל העבודה הקשה שנעשתה בחודשים האחרונים. לצערי, בשני המרתונים האחרונים לא יכולתי לבטא את עצמי ביום המירוץ, אבל היום כל התנאים היו מושלמים כאן בטוקיו. רוח הראש פגעה מק"מ 35, אבל כל כך רציתי לנצח פה ולהשיג שיא אישי חדש שרצתי כמה שיותר מהר והגעתי לבסוף במקום הראשון וזכיתי במרתון".


עוד באותו נושא: לונה צ'מטאי, מרתון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי