Sport1 Banner

זילברמן יישא את דגל ישראל במשחקי אירופה: "בשורה מיוחדת"

מישה זילברמן
מישה זילברמן | צילום: הועד האולימפי בישראל

שחקן הבדמינטון נבחר על ידי הוועד האולימפי להוביל את המשלחת במינסק: "כבוד גדול ותחושת סיפוק"

(גודל טקסט)

מישה זילברמן (30), שחקן הבדמינטון האולימפי הבכיר של המדינה, נבחר היום (ראשון) על ידי הוועד האולימפי לשאת את דגל ישראל ולהוביל את המשלחת בטקס הפתיחה של משחקי אירופה שייצאו לדרך ב-21 ביוני במינסק.

זילברמן הנרגש אמר: "הופתעתי מאד לקבל את הבשורה המיוחדת הזאת. זהו כבוד גדול בשבילי להוביל את משלחת ישראל. הבחירה מעניקה לי תחושה של סיפוק רב ואני מרגיש שהוועד האולימפי בישראל מעריך ומוקיר את פעילותי רבת השנים. זוהי אחריות אישית גדולה ואני נרגש מאד. שנים רבות אני מתמודד על מדליות בשביל המדינה ועכשיו אני מרגיש שאני מקבל בחזרה. תודה על האמון הגדול שהוועד האולימפי בישראל נותן בי".

זילברמן ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בריו 2016 בהם דורג במקום ה-14, ובמשחקים האולימפיים הראשונים בלונדון 2012 בהם דורג במקום ה-33. הוא השתתף במשחקי אירופה הראשונים שהיו בבאקו בקיץ 2015 ודורג בהם במקום התשיעי.

במשחקים במינסק ירשום זילברמן את הופעתו העשירית באליפויות אירופה מאז 2008, השנה בה החל להשתתף בתן. בשנתיים האחרונות רשם את הדירוג הגבוה ביותר שלו בתחרויות אלו – מקום תשיעי. זילברמן משתתף מידי שנה בממוצע בין 15 ל-19 תחרויות בינלאומיות, ובשנה אולימפית מגביר את הקצב ל-25 תחרויות בינלאומיות, מה שאומר שהוא שוהה בחו"ל למעלה מ-100 ימים בשנה

מישה זילברמן נמצא בעיצומו של הקמפיין בדרך למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. נכון להיום הוא מדורג במקום ה-42 בעולם, ובמקום ה-19 בדירוג האולימפי, כאשר הקריטריון האולימפי הנדרש הוא עד המקום ה-34 האולימפי בנקודת הזמן של סגירת ההרשמות לטוקיו, אפריל 2020.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי