Sport1 Banner

ניצחון דרמטי לפילדלפיה על שיקגו, תמונת פלייאוף הNFL הושלמה.

ניק פולס, פילדלפיה איגלס
ניק פולס, פילדלפיה איגלס | Gettyimages

מחזיקת הסופרבול הצליחה להשתחל לפלייאוף בעור שיניה בזכות עוד ערב הירואי של ניק פולס הגיבור המקומי. ניצחון דרמטי גם לדאלאס.

(גודל טקסט)
תמונת הפלייאוף בNFLהושלמה. העונה המפרכת בליגת הפוטבול האמריקאית מתקרבת לשיאה כשהלילה (ראשון) הושלמו משחקי ה'ווילד קארד'. במשחק המרכזי של ה-AFC, אינדיאנפוליס של אנדרו לאק המתקאמבק גברו על יוסטון טקנס ודישון ווטסון 21-7. אנדרו לאק הקווטארבק מסר 222 יארדס ו-2 מסירות טאצ'דאון.



במשחק המשני, הלוס אנג'לס צ'ארג'רס הפתיעו את אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה, הבולטימור רייבנס, וניצחו 23-17 בדרך לשלב הבא. פיליפ ריברס, הקוואטרבק הותיק מסר 160 יארדס, אך הרצים של הצ'ארג'רס עשו את רוב העבודה. בצד השני, למאר ג'קסון המבטיח המשיך להרשים את כולם וכמעט סידר קאמבק ברבע האחרון, אך 2 מסירות טאצ'דאון ו-194 יארדס לא הספיקו.



בקרב הראשון של ה-
NFC, הקבוצה של אמריקה, דאלאס קאובויס, התארחה אצל סיאטל סיהוקס, אחד המגרשים הקשים בליגה, והמשחק היה דרמטי לאורך כל הדרך. למחצית הקאובויס ירדו ביתרון 4, אך הסיהוקס הצליחו להפוך את התוצאה ברבע השלישי. ברבע האחרון, דאק פרסקוט, הקוואטרבק הצעיר ואזיקיאל אליוט הרץ הנהדר התעלו בענק ורשמו 2 טאצ'דאונים גדולים בדרך לשלב הבא.







דאק פרסקוט ואזיקיאל אליוט חוגגים בסיום (GETTY IMAGES)


אך הקרב המרכזי התחולל בשיקגו. פילדלפיה איגלס, האלופה, ללא הקוואטרבק הפותח שלה קרסון וונץ אך עם גיבור סופרבול 2018, ניק פולס, התארחה באחד המגרשים הקשים בליגה אצל השיקגו ברס.



פילדלפיה, שרושמת עונה כמעט זהה לעונה שעברה, לא הרשימה בעונה הסדירה, אך בפלייאוף הסיפור אחר לגמרי. 2 הקבוצות רשמו ערב הגנתי אדיר. מיץ' טרוביסקי, הקוואטרבק הנפלא של שיקגו המשיך את העונה הנהדרת שלו ומסר 303 יארדס, אך הגיבור האמיתי היה פעם נוספת, הסינדרלה מפילי,
ניק פולס.



פולס חזר לעמדת הקוואטרבק הפותח בסערה, הוביל את האיגלס לניצחון 16-15 בסיום כשמסר 266 יארדס ו2 מסירות טאצ'דאון. פולס היה נרגש בסיום המשחק. "שיחקנו נגד קבוצה מדהימה והמשחק הוכרע ממש ברגע האחרון. הדבר הגדול ביותר עבורנו הוא שלא איבדנו אמונה, לא הפסקנו להאמין, המשכנו לדבר המשכנו להרים אחד את השני, זה היה קרב הגנתי קשוח ובסוף הצלחנו להשיג את הניצחון.



בסיום הערב, תמונת פלייאוף 2019 של ליגת הפוטבול האמריקאית הושלמה, וכרגיל סיפקה לנו כמה משחקים מותחים מאוד בשלב הבא:
אינדיאנפוליס ואנדרו לאק יתמודדו מול המועמד המוביל ל-MVP, פטריק מהומס והקנזס סיטי צ'יפס.דאלאס קאובויס תתארח אצל הקבוצה הטובה בNFL בעונה הסדירה, הלוס אנג'לס ראמס.הצ'ארג'רס יתארחו אצל טום בריידי והניו אינגלנד פטריוטס, והאלופה מפילדלפיה תתארח אצל ניו אורלינס ודרו בריס..

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי