Sport1 Banner

וארן: "רוצים לעשות בעיות לגדולות" לוי: "כיף לקחת תואר"

רוני לוי, משה חוגג
רוני לוי, משה חוגג | דני מרון

המאמן חגג את הזכייה הראשונה של הירושלמים במפעל משנת 2010: "עשינו דרך יפה מאוד במפעל, הגיע לנו". וארן, שעלה מהספסל וכבש אמר: "לא העברתי מסר לרוני לוי. מקווה שנרוץ עד הסוף"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
ערב משמעותי לבית"ר ירושלים, שזכתה הערב (שלישי) בגביע הטוטו אחרי 10 שנים שכונות. הקבוצה מהבירה גברה 0:2 על האלופה ומחזיקת הגביע היוצאת, מכבי תל אביב בזכות שערים של אנתוני וארן ואורי מגבו שעלו על הספסל.


בצל החגיגות האדירות של האוהדים והקבוצה בסיום, המאמן רוני לוי סיכם את הערב המרגש:

"תמיד כיף לקחת תואר, גם אחרי שנה וגם אחרי תשע שנים. במיוחד שמדובר ביריבה חזקה כמו מכבי תל אביב. אני חושב שעשינו דרך יפה מאוד במפעל, עברנו יריבות קשות כמו באר שבע. הגיע לנו"


 

זה מרגיש שונה בגלל שמדובר במכבי תל אביב?

"מכבי לא קיבלו גול השנה, הם קבוצה מאוד חזקה, מאומנת וטקטית, היה משחק קשה מאוד. צריך להחמיא לשחקנים על משחק גדול"


 

המחליפים הביאו את השינוי?

"קשה מאוד למצוא מתפרצות כששתי קבוצות טקטיות משחקות ככה, היו לנו כמה מצבי הבקעה, אבל ידעתי שכך המשחק יתפתח"




אורי מגבו חוגג אחרי השער מהספסל. רוני לוי: "תמיד כיף לקחת תואר" (דני מרון)


חששת למעמדך אחרי פתיחת העונה הרעה?
הדברים האלה לא הטרידו אותי. עבדנו קשה מאוד בקיץ על המועדון, אני ויוסי. דברים הולכים קשה, זה קורה בכדורגל, לוקח זמן להעלות קבוצה על המסלול. אני מזכיר שהקבוצה מאוד מאוד חדשה, הרבה שחקנים שאני עוד צריך ללמוד. זה לוקח זמן, לפעמים אפילו שנתיים ושלוש, אבל בכדורגל רוצים לראות תוצאות תוך מספר שבועות. אנחנו מתרכזים בעצמנו ובצד המקצועי, התקשורת מתעסקת בדברים אחרים.


 

השחקנים יגיעו מוכנים לשבת?

"אני חושב שגם היום הם הגיעו מוכנים וגם בשבת הם יגיעו מוכנים, יהיה משחק מאוד מאוד קשה, מגיע להם לחגוג אבל ממחר נעשה אימון בבוקר ונצטרך לרדת לקרקע כמה שיותר מהר. נגד מכבי נצטרך להיות במיטבנו"
 

הזכייה תשנה את המומנטום?

יכול להיות שזה יקרה, בטוח שזה יהיה קשה אבל אני מקווה שהתוצאות יהיו טובות. אני מסתכל לטווח ארוך, אני מסתכל על בית"ר ירושלים קדימה ואני בטוח שנמצא את המסלול הנכון".
 



רוני לוי לאחר ההנפה: "בית"ר על המסלול הנכון" (דני מרון)


 

גם כובש שער היתרון, אנתוני וארן דיבר לאחר המשחק: "לא העברתי מסר לרוני לוי, בכל דקה שאני מקבל אני רוצה להוכיח שאני יודע לתת גולים ולהיות טוב על המגרש, אני לא מסוג השחקנים שמעבירים מסר.


 

הניצחון על מכבי תל אביב מעביר מסר?

"אני לא יודע אם זה מסר, מתחילת השנה רצינו להיות למעלה, יש לנו קבוצה מצוינת עם שחקנים טובים מאוד, אנחנו רוצים לעשות בעיות לקבוצות הגדולות ונראה מה יהיה בסוף"


 

אתה מרגיש שנבניתם לרוץ לאליפות?

"כן, אני חושב שיש לנו המון איכות, צריך חיבור בקבוצה, שחקן לא יכול לקחת כדור ולעשות מה שהוא רוצה. אנחנו קבוצה מאומנת ונקווה ללכת עד הסוף".


 

העליתם את רף הציפיות לקראת ההתמודדות נגד מכבי בשבת?

"כן, אבל אני חושב שיהיה לנו יותר ביטחון. התחלנו לא טוב את הליגה, נגד קריית שמונה התחלנו להעלות, היום השגנו תוצאה מצוינת ואני מקווה שיהיה בסדר בהמשך".

 


תמונות מרגשות בנתניה. (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי