Sport1 Banner

גלזר ולילאי צפויים לנוח, נועם כהן ממכבי ת"א יושאל לנס ציונה

עומרי גלזר
עומרי גלזר | דני מרון

קבוצתו של תורג'מן תתחזק במגן ששיחק בעונה שעברה בבית"ר ת"א/רמלה, נמשכות השיחות בניסיון לצרף גם את קארצב ואלמוג מהאלופה. השוער והקשר האלבני לא צפויים ליטול חלק במשחק נגד רעננה (שלישי, 19:30)

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל, סקציה נס ציונה, תארח מחר (שלישי, 19:30) בגביע הטוטו את הפועל רעננה באצטדיון המושבה, אשר יהיה העונה המגרש הביתי של הקבוצה שאמורה להתחיל בשבועות הקרובים בשיפוץ והרחבת מגרשה הביתי בנס ציונה לקראת העונה הבאה.

כידוע, סקציה כבר קיימה שני משחקים בגביע הטוטו, בהם הפסידה 2:1 לבית"ר ירושלים וסיימה בתיקו 1:1 נגד מ.ס אשדוד, כך שלחצי הגמר עמיר תורג'מן ושחקניו כבר לא יעפילו, אולי תהיה זו הזדמנות עבורם לנסות להשיג ניצחון בכורה ולשפר עמדות לקראת מאבקי הדירוג במפעל. עם זאת, תורג'מן יאפשר מחר למספר שחקנים לנוח, בהם השוער עומרי גלזר והקשר האלבני סאביין לילאי.

בנושא הרכש, הנהלת נס ציונה כבר סיכמה עקרונית עם מכבי תל אביב על שאילתו המגן/קשר נועם כהן, ששיחק בעונה שעברה בבית"ר תל אביב/רמלה. במועדון מקווים שכהן לא יהיה השחקן האחרון שיושאל הקיץ ממכבי ת"א ובמנהלים בימים אלה שיחות גם בניסיון לצרף את עדן קארצב ואילון אלמוג.

הרכב משוער: מתן זלמנוביץ', בן סיטלקול, איתי עוזרי, אושר אבו, רז נחמיאס ( רומריק אטו), אילון ירושלמי, בני נתן, אופיר מזרחי, רז שטיין, סהר לוי, ניר שרון.

עוד באותו נושא: נועם כהן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי