Sport1 Banner

"זר בינוני? נחתים בלם ברמה גבוהה, ללא קשר למוצא שלו"

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

בבית"ר השיבו לדבריו של טביב: "ההחלטה תהיה מקצועית בלבד". אחרי שדרשה מימון של לפחות ממחצית החוזה של הברזילאי, במועדון הבהירו: נצרף שחקן הגנה זר ללא קשר לעתידם של ז'אורז'יניו וטיירה. וראן תורגל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים החליטו לנסות לצרף בלם זר ללא קשר לעתידם של ז'אורז'יניו ואפונסו טיירה. הצוות המקצועי קיבל אור ירוק לצרף בלם, כך שאם לא תחול תפנית משמעותית בנוגע לעזיבת אחד מהשניים ויימצא בלם מתאים, הוא יעבור בבקרה.

כזכור, בימים האחרונים הובהר לאפונסו טיירה כי הוא רשאי לחפש קבוצה אחרת. בית"ר לא בנתה על השחקן עוד לפני המחנה והוא המריא לפולין רק משום שהתנהל בצורה טובה מול הצוות המקצועי והשחקנים בחדר ההלבשה.

גורמים במועדון הגיבו אתמול לדבריו של אלי טביב, שטען כי משה חוגג חייב להחתים שחקן זר ממוצא מוסלמי, גם אם מדובר בשחקן בינוני. "בלם זר בינוני? לא נחתים אף שחקן בכוח. רוני ויוסי עובדים שעות נוספות כדי להביא לכאן בלם זר ברמה גבוהה, וברגע שיהיה כזה נחתים אותו ללא קשר למוצא שלו. ההחלטה תהיה מקצועית בלבד".


אופיר קריאף. תורגל גם בקישור בגם במרכז ההגנה (בית"ר ירושלים רשמי)

הקבוצה ערוכה לקראת משחקה הערב (רביעי) נגד הפועל רעננה (20:30). רוני לוי מתכנן מספר שינויים ביחס למשחק האחרון. אתמול תורגל אנטואן קונטה בצד ימין ואופיר קריאף כבלם, אחר מאוחר יותר שי קוסטנסטין תורגל בצד ימין וקריאף בקישור על חשבון דן איינבינדר. לוי גרסיה תופקד בצד ימין במקום גדי קינדה ואנתוני וראן תורגל במקום שלומי אזולאי בחוד. במהלך האסיפה הקצרה שערך לוי אתמול הוא שם דגש על החלק ההגנתי.

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קוסטנטין (אנטואן קונטה), אור זהבי, אנטואן קונטה (אופיר קריאף), מקס גרצ'קין; אופיר קריאף (גדי קינדה), עלי מוחמד, מיכאל אוחנה, לוי גרסיה, פרדי פלומן; אנתוני וראן.

עוד באותו נושא: אלי טביב, אפונסו טיירה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי