Sport1 Banner

בן שהר: "הביאו אותנו בשביל לזכות באליפות"

שהר ובוזגלו בדואט בכורה
שהר ובוזגלו בדואט בכורה | צילום: דני מרון

שער בכורה לחלוץ ב"ש ב-0:4 על בית"ר. בכר: "הולכים על כל התארים"

(גודל טקסט)

הפועל ב"ש הרשימה הערב (רביעי) לראשונה העונה עם 0:4 על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו. אז אמנם זה רק גביע הטוטו, והירושלמים לא בדיוק בשיאם, אך בבירת הנגב בהחלט יכולים לשאוב עידוד מהיכולת שלפרקים היתה נהדרת.

 

מאמן הפועל ב"ש, ברק בכר הוריד את ההתלהבות בתום המשחק: "קיבלתם טעימה מהיכולת שלנו. אחרי התיקו מול רעננה אמרו שנכשלנו, בואו ניקח דברים בפרופורציות. כיף לנצח, כיף להבקיע אבל זה לא היה משחק גדול ואני לא מסתנוור מהתוצאה. זה עדיין לא מספיק טוב, אבל זה יתן לנו ביטחון ודחיפה להמשך".

 

 

המאמן התייחס לסגל הרחב: "כל מי ששיחק ראוי להיות בהרכב. אנחנו משחקים פעמיים בשבוע. שמרנו על מספר שחקנים, יש עומס. לא כולם יודעים את השיקולים. לקראת הליגה נריץ את ההרכב הקבוע. הסגל שלנו עמוק. מכבי ת"א מצרפים שני שחקנים ואף אחד לא מתלונן". "הבטחנו את העלייה לרבע הגמר, אנחנו רוצים ללכת עד הסוף בגביע הטוטו בטח עם סגל כזה, אנחנו הולכים על כל התארים", סיכם בכר.

 


ברדה ובוזגלו חוגגים. מתחברים (דני מרון)

 

בן שהר היה מאושר לאחר שער הבכורה שלו בבירת הנגב: "לחלוץ גול זו המתנה הכי טובה. זה פותח, זה משחרר, אבל אנחנו לא יוצאים מגדרנו. זה גביע הטוטו. אני מבסוט, חגגתי השבוע יום הולדת, כבשתי, זה חשוב. אני אוהב לשחק כדורגל, אין לי בעיה לשחק היכן שהמאמן דורש ממני".

 

החלוץ התייחס על המטרות והציפיות: "אליפות? צריך קודם כל דרך נכונה. אנחנו משתפרים, מתחברים, הצוות והשחקנים. האווירה מאוד טובה והרצון הוא להגיע לאליפות. בשביל זה אנחנו פה ולכן הביאו אותנו. בואו נתקדם ממשחק למשחק, השמיים הם הגבול".

 

לגבי הסגל והעובדה שעשוי לגרום למתיחות אמר: "מה שרושמים לגבי מתיחות בין השחקנים זה שטויות. יש תחרות, אבל אין מתיחות. מדובר בתחרות בריאה שתוציא משחקנים הרבה יותר".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי