Sport1 Banner

רוני לוי: "חשוב לשמור על יוסי בניון"

לוי ובניון. חברים עד הפיצוץ הבא?
לוי ובניון. חברים עד הפיצוץ הבא? | צילום: ערן לוף

גם הקפטן התייחס למאמן, אחרי ה-0:3 מול עכו: "לוי הסמכות, הוא קובע"

(גודל טקסט)

"בעונה שעברה יוסי בניון שיחק גם בגביע הטוטו ובסופו של דבר זה שחק אותו במהלכה", כך הסביר מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, את ספסולו המתמשך של הכוכב במפעל בתום המשחק בו ניצחו הירוקים 0:3 את עכו. "יוסי חשוב לנו מאוד בחיפה וחשוב לי לשמור אותו", הוסיף לוי.

גם בניון התייחס בסיום לתקרית עם המאמן בשבוע שעבר: "הרבה אנשים, פרשנים ושחקני עבר, חיפשו הזדמנות להביע את דעתם אבל לא היה פה עניין של אם אני משחק יותר או פחות, אלא דברים שבין קפטן למאמן. למכבי חיפה יש מאמן, הוא הסמכות והוא קובע. בכל מקרה הכל מאחוריי ואני כל כולי מרוכז בהצלחה של הקבוצה".

לוי גם התייחס למשחק ואמר: "אנחנו עובדים קשה מאוד ונמצאים בדרך הנכונה אבל יש מה לשפר בפרמטרים מסויימים, כמו  דיוק מול השער, פסים אחרונים ומשחק סבלני". לגבי אי הגעתו של מארס אלבק הדני אמר המאמן: "קשה להביא שחקנים ברמה לישראל. לא כולם ששים להגיע לכאן ואנחנו רוצים רק זרים שישדרגו אותנו. נחכה בסבלנות".

משומר בדרך לשער. "חיפה עובדת קשה ונמצאת בדרך הנכונה" (ערן לוף)

המאמן המנוצח, ירון הוכנבוים, התייחס להרכבי הטלאים שהוא נאלץ להציב מדי שבוע: "היתה לי את האופציה לא לקחת את הקבוצה ובחרתי שכן כי אני מאמין בעצמי ובאנשים שמסביבי. אין מצב שלא נעבור בבקרה. אני מעדיף לחשוב חיובי. ההכנה לא היתה אופטימלית אבל אני מאמין שנעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו ונישאר בליגה".

 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי