Sport1 Banner

רואש: "לקחנו את המשחק ברצינות, זה לא היה קל"

חיפה חוגגת ניצחון ראשון העונה
חיפה חוגגת ניצחון ראשון העונה | צילום: ערן לוף

קפטן הפועל חיפה על ה-0:3 מול עכו: "הרגשה טובה". ביקורת על קוראץ', ממן וסוויסה

(גודל טקסט)

אחרי שהפסידה בדרבי בשבת 2:1 למכבי חיפה, התאוששה אתמול (רביעי) הפועל חיפה עם ניצחון 0:3 על הפועל עכו במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו משערים של תומר סוויסה (פנדל) וצמד של אבו ניל בדקות הסיום.

 

למרות הניצחון המוחץ, במועדון שומרים על פרופורציות, גם לאור היכולת הפחות טובה של שחקניו של טל בנין במחצית הראשונה וגם על רקע ההרכב החסר של היריבה. כמו כן, במועדון עוד זוכרים שגם בשנה שעברה פתחו את העונה עם תוצאות טובות בגביע הטוטו, ובסופו של דבר מצאו את עצמם במאבקי התחתית של ליגת העל. "זו תמיד הרגשה טובה לנצח", אמר הקפטן אושרי רואש ל"ספורט1", "אבל כרגע המטרה היא בעיקר להתחבר ולהגיע מוכנים לפתיחת הליגה".

 

 

על העובדה ששיחקו מול קבוצה שמרביתה שחקני נוער אמר הקפטן: "למרות ההרכב החסר של עכו, לקחנו את המשחק ברצינות ולא היה קל, זה בכל זאת משחק במסגרת רשמית מול קבוצה מליגת העל".

 

במועדון העבירו ביקורת על זרקו קוראץ', חנן ממן ותומר סוויסה בעקבות הויכוח בין השלושה סביב בעיטת הפנדל, ובמועדון אמרו כי יבהירו לשחקנים שסוויסה הוא זה שיהיה אחראי על בעיטות העונשין. שחקני הקבוצה קיבלו היום מנוחה ומחר יחזרו להתאמן לקראת המשחק החוץ מול עירוני קריית שמונה שיערך ביום ראשון (20:30).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי