Sport1 Banner

יוקאנוביץ': "מעדיף לשחק בבלומפילד, זה הבית שלנו"

יוקאנוביץ'. ניתן הזדמנויות לצעירים
יוקאנוביץ'. ניתן הזדמנויות לצעירים | צילום: עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א לקראת מכבי פ"ת: "חושב רק על המשחק הבא. זקוקים לשחקנים נוספים". שפונגין: "הקבוצה היא לא רק ערן זהבי"

(גודל טקסט)

אחרי ההעפלה לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, במכבי תל אביב מתכוננים למפגש מחר (שני) בגביע הטוטו מול מכבי פתח תקווה. ביום שבת צפויים הצהובים לפגוש את סגניתם, עירוני קרית שמונה למשחק "אלוף אלופים".

 

"אני מצפה למשחק מול פ"ת", אמר מאמן הקבוצה, סלבישה יוקאנוביץ', "תמיד המשחק הקרוב הוא החשוב ביותר. אני אנסה לתת לשחקנים שלי מעט מנוחה כדי שנהיה רעננים, אבל אנחנו נרצה להציג יכולת טובה עבור האוהדים שבאים למשחק".

 

 

"אבי (ריקן) הוסיף לנו המון אבל אנחנו עדיין צריכים תגבור נוסף. בשביל להצליח בכל המסגרות צריך סגל רחב. אני מקווה לתת מחר במה לשחקנים הצעירים שלו בסגל, דוגמת שון גולדברג ודור פרץ, הם שחקני העתיד של מכבי ת"א. הם עובדים קשה באימונים ותהיה להם הזדמנות טובה במשחק מחר".

 

 

 

לגבי הרעיון להעברת המשחק לחיפה: "אני לא קובע כלום, אבל אני מעדיף לשחק בבלומפילד. אני מבין שהאצטדיון בחפיה גדול יותר, אבל תמיד עדיף לשחק בבית שלך".

 

יובל שפונגין התייחס למפגש הצפוי מול באזל: "ברור שזה משחק קשה, אבל יש לנו סיכוי לעבור אותם. אנחנו לא מתייחסים לאמירות על כך שזהבי הוא 'מכבי ת"א', זה טבעי שיש שחקנים מובילים – זה ככה בכל קבוצה. חגגנו את הניצחון אבל עכשיו אנחנו מסתכלים על שני המשחקים הקרובים, אנחנו עם רגליים על הקרקע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי