Sport1 Banner

בבית"ר רוצים לצרף חלוץ זר, דה לוקאס מתנדנד

דה לוקאס
דה לוקאס | צילום: אודי ציטיאט

בקבוצה לא בטוחים כי הוא יסייע להם במאבקי הצמרת. פרדה צפוי להישאר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תפגוש הערב (רביעי) באצטדיון בנתניה את מכבי פתח תקווה בחצי גמר גביע הטוטו, משחק שעשוי להכניס לקופת המועדון עוד 475 אלף ש"ח אם הקבוצה תעפיל לגמר. עד עכשיו צברה הקבוצה 525 אלף שקלים.

 

בקבוצה מבקשים לצרף חלוץ זר בחלון ההעברות והכוונה היא להמתין עוד פרק זמן לא ארוך, כדי לקבל תשובה ברורה מנשיא מכבי חיפה יעקב שחר, בנושא החלוץ אלון תורג'מן אותו מבקש המאמן סלובודאן דראפיץ' להביא לחוד ההתקפה.

 

 

אם יוחתם חלוץ זר הוא יגיע על חשבונו של הקשר הספרדי פאבלו דה לוקאס שלמרות שיפור ניכר ביכולתו במועדון טוענים כי הוא לא האיש שיכול לעשות את השינוי המקצועי במאבק בצמרת מול הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. לקבוצה מספר מועמדים זרים מתוכם אמורים אלי טביב ודראפיץ' לבחור בשחקן המתאים לקבוצה.

 

פרדה. אין ביקוש (סוכנות ג'יני)

 

הקשר הקדמי דני פרדה מתוכנן לעלות בהרכב הראשון במהלך נוסף של טביב ודראפיץ' להחזיר את השחקן המאכזב למרכז הבמה. פרדה עובר תוכנית שיקומית מקצועית כדי לצאת מהמשבר בו הוא נמצא כבר תקופה ארוכה. הכוונה לאפשר לו להיות מושאל למועדון אחר, בו יזכה לשחק יותר, לא יוצאת לפועל מכיוון שנכון לעכשיו אין קבוצות המבקשות את שרותיו של השחקן בן ה-28.

 

מהמשחק הערב ייעדרו דושאן מאטוביץ',אלעד גבאי ולירוי צעירי.הקפטן עומר אצילי צפוי לפתוח על הספסל. החלוץ איציק כהן אמור לעבור למכבי נתניה.

 

ההרכב המשוער: בוריס קליימן , דניאל אסקלינג, ניסו קפילוטו, חסוס רואדה, אורי מגבו, דוד קלטינס, דן איינבינדר, דני פרדה, עומר נחמני, לידור כהן, ניקיטה רוקביצה.

עוד באותו נושא: דני פרדה, פאבלו דה לוקאס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי