Sport1 Banner

חטיב התפרע ונופה. בנין: "התנהגות שלא מקובלת"

עלי חטיב מביט בטל בנין
עלי חטיב מביט בטל בנין | צילום: ערן לוף

האדומים נכנעו לק"ש. אבוקסיס אחרי ה-1:1 עם נתניה: "כמו משחק אימון"

(גודל טקסט)

שתי הקבוצות המתוחות בישראל, בני יהודה ומכבי נתניה, נפרדו ב-1:1 במפגש הראשון ביניהן ברבע גמר גביע הטוטו, בעוד הפועל חיפה הפסידה בביתה 1:0 לקרית שמונה.

 

"זה היה נראה כמו משחק אימון בלי קהל", הודה מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס, שהתייחס לעובדה כי מרבית אוהדי הזהובים החרימו את המשחק עקב מחאתם נגד הבעלים. "משחק בלי קהל הוא כמו משחק אימון. רצינו לנצח, היו לנו דקות טובות ודקות לא טובות וזה היה משחק הפכפך". אבוקסיס השיב גם כי אינו יודע אם בן צעירי ישוב לסגל.

 

 

רוב הקהל הזהוב החרים את המשחק (דניאל סטרבובדיס)

 

"אני לוקח את המחויבות של השחקנים מהמשחק הזה, התוצאה לגומלין והכנה לשבת", ציין מאמן נתניה ראובן עטר, שעדיין מחפש ניצחון בכורה בקנדציה הנוכחית שלו בעיר היהלומים. "המשחק מול עכו הוא משחק מפתח מבחינתנו, ברגע שננצח נצבור ביטחון כי השחקנים מחוייבים".

 

כאמור, במשחק המקביל שהתקיים באצטדיון בעכו ניצחה קרית שמונה 0:1. מאמן הפועל חיפה, טל בנין, העניק הזדמנות בהרכב לשחקנים רבים, מה שכנראה יצר אצל עלי חטיב ציפייה לחולצת ההרכב. כשגילה הקשר שהוא לא פותח בהרכב הוא בעט בעצבים בחפץ בחדר ההלבשה, ובתגובה המאמן ניפה אותו מהסגל למשחק.

 

"אני יכול להבין הכל, כולנו בני אדם, אבל זו התנהגות שלא מקובלת עלי", הסביר בנין את החלטתו. "יש עוד שחקנים ההלבשה וכולם צריכים להיות שווים. כשאתה נמצא במסגרת יש כללי התנהגות. היום זה קורה עם שחקן אחד מחר זה יכול לקרות עם שחקן אחר. התפקיד שלי היא לא לתת לדברים כאלו לקרות".

הקבוצה תתחזק. קרית שמונה (ערן לוף)

 

לגבי ההפסד, שהגיע משער מרהיב של אחמד עאבד כבר בדקה ה-13, אמר בנין: "ניסינו שחקנים שלא משחקים הרבה זמן, במחצית ראשונה היינו קצת יותר רחוקים אבל המגמה השתנתה בחצי השני. השגנו מספיק מצבים להשוות את המשחק אבל זה לא קרה, ועכשיו הפנים יום שני".

 

"באנו לפה על מנת לנצח", אמר מאמן קרית שמונה סאלח חסארמה. "זה היה חשוב לנו גם לביטחון של השחקנים, אני מקווה שנצא מפה לדרך חדשה".

 

"התרגלנו שקריית שמונה היא למעלה בטבלה", התייחס המאמן למצב הקבוצה בליגה." אני רוצה להצליח ולהיות למעלה כמו בשנים הקודמות, אנחנו קבוצה פחות טובה כי הלכו מפה שחקנים משמעותיים מאוד. השחקנים שנשארו פחות עושים את העבודה, אבל אנחנו עוד נתחזק ונראה קריית שמונה חזקה וטובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי