Sport1 Banner

שוות בצרותיהן: 1:1 בין בני יהודה ונתניה ברבע הגמר

איינוגבה ושחקני נתניה. מאוזנים
איינוגבה ושחקני נתניה. מאוזנים | צילום: דניאל סטרבורבדיס

הקבוצות הבעייתיות השכיחו מעט את הצרות. ק"ש ניצחה את הפועל חיפה 0:1

(גודל טקסט)

שני משחקים הסתיימו הערב במסגרת המשחק הראשון ברבע גמר גביע הטוטו. בני יהודה ומכבי נתניה נפרדו בתיקו 1:1 בעוד קרית שמונה ניצחה 0:1 את הפועל חיפה במשחק שנערך באצטדיון בעכו.

 

המפגש בבלומפילד הפגיש בין שני סיפורים שונים לחלוטין. מצד אחד הגיעה בני יהודה, שעסקה כל השבוע בפרשת בן צעירי והסכסוך המתמשך בין הבעלים משה דמאיו לבין הקהל, ומהצד השני הגיעה נתניה, שמצויה במשבר עצום, מקצועי וכלכלי, וחיפשה הזדמנות לנקות קצת את הראש מכל צרותיה.

 

 

מרגוליס, עומר ורד ויאיר זיו בסיום מאוכזבים מאיבוד הניצחון (דניאל סטרבובדיס)

 

האורחים, המצויים עמוק בתוך המקום האחרון בליגה, ועלו למשחק בהרכב חזק במטרה ברורה לזכות במענק ההעפלה לחצי הגמר שעומד על 300,000 ש"ח. אולם, השחקן שלבסוף כבש את השער לקבוצה של ראובן עטר הוא המחליף המוכשר עבד ג'ברין, שהעלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-54 בבעיטה בתוך הרחבה.

 

מנגד, גם לזהובים צרות משלהם, והתקשורת לא העניקה לקבוצה מנוחה בימים האחרונים והתעסקה בהחרבה בפרשת בן צעירי והושבתו על הספסל. גם האוהדים לא עושים לדמאיו חיים קלים: רובם החרימו את המשחק, אלו שהגיעו התמקדו הרבה בגידופים כלפי הבעלים.

 

אבוקסיס נתן הזדמנות בהרכב למספר שחקנים צעירים, אולם מי שהשווה את התוצאה בסוף הוא המחליף אוהד קדוסי, שנגח לרשת מקרוב בדקה ה-86. מיד לאחר השער החלוץ רץ יותר מחצי מגרש לעברו של דמאיו, תוך כדי שהוא חולף על פניו של אבוקסיס, והעניק לו חיבוק. מסר לאוהדים?

 

אינוגבה שמח לאחר השער (דניאל סטרבובדיס)

 

משחק נוסף, דל באירועים, התקיים בין הפועל חיפה וקרית שמונה באצטדיון בעכו. גם במשחק הזה הוענקה הזדמנות למחליפים רבים, מה שכנראה יצר גם ציפיות אצל עלי חטיב. השחקן המוכשר גילה שהוא לא נכלל ב-11, והגיב בעצבים עם בעיטה לחפץ בחדר ההלבשה. טל בנין לא אהב את ההתנהגות שלו וניפה אותו מהסגל למשחק. חטיב אמר לאורן טל בתגובה: "סתם ניפחו את העניין. ראיתי שאני לא בסגל והתעצבנתי. לא משעים אותי מהקבוצה".

 

למרות המשחק החלש, 600 הצופים שכן הגיעו לעכו זכו לראות שער מרהיב כבר בדקה ה-13. עדן שמיר הרים כדור מדוד מצד ימין אל קצה הרחבה, ואחמד עאבד בעט מהאוויר בחצי סיבוב פצצה שנעצרה רק ברשת. שער מרהיב לחלוץ המוכשר שמבוקש במכבי תל אביב.

 

בני יהודה – מכבי נתניה

 

הרכבים:

 

בני יהודה: דלה אינוגבה, שי קונסטנטין, שון גולדברג, סארי פאלח, דן מורי, סתיו פיניש, אביעד בורלא, אמיר עגייב, אלמוג בוזגלו, פדרו גלבאן, ג'וד מונרו.

מכבי נתניה: גל דין, ירין חסן, אנדרי ממצ'נקו, פאדי נאגר, עומר ורד, רומרדיו פירס, מילאן סמילאסץ', בארי חמזה, יובל אבידור, שלום אדרי , נבו מזרחי.

 

מהלך המשחק:

 

דקה 4

הזדמנות ראשונה לנתניה. בארי קיבל את הכדור מחוץ לרחבה ובעט לעבר השער, אך הכדור חלף ליד הקורה.


פלאח מנקה כדור (דניאל סטרבובדיס)

דקה 21

כדור נהדר של בורלא נשלח למונרו, שלבד מול השוער בעט הישר לרגליים של גל דין הצעיר.

דקה 23

גלבאן הפגיז בתוך הרחבה אך דין הדף בצורה נהדרת.

דקה 32

ספק פנדל ברחבה של בני יהודה. בעיטה בתוך הרחבה פוגעת בזרוע של דן מורי, אך השופט גל לבוביץ' לא שרק לפנדל.

דקה 35

אבי זילכה מדווח שמעט הקהל של בני יהודה שהגיע פצח בשירי תמיכה לבן צעירי ובגנותו של דמאיו.


מעט קהל הגיע לבלומפילד (דניאל סטרבובדיס)

דקה 37

אבידור פרץ לרחבה מצד שמאל ובעט לשער, אך אינוגבה קלט.

דקה 54

0:1 לנתניה! עבד ג'ברין, שנכס במחצית כמחליף בעט מהאוויר כדור תועה ברחבה. הכדור נהדף בהגנה ושב אליו, ואת הריבאונד הוא כבר לא פספס ובעט הישר לפינה. שער נהדר לשחקן המוכשר.

דקה 74

קונסטנטין הרים לרחבה מצד ימין, קדוסי בעט מהאוויר ואיינוגבה הדף בקושי לקרן.

דקה 76

החמצה גדולה לנתניה! מרגוליס חדר נהדר לרחבה מצד שמאל והעביר כדור רוחב, ג'ברין קיבל את הכדור ומול שער חשוף בעט לקורה.

דקה 86

1:1! שער שוויון דרמטי לבני יהודה! כדור חופשי הורם לרחבה וננגח למרכזה, אוהד קדוסי נגח בפעם השנייה וכבש את שער השוויון. לאחר השער החלוץ רץ לעבר הספסל, חלף לצדו של אבוקסיס וחיבק בצורה הפגנתית את משה דמאיו.

הפועל חיפה – קרית שמונה

 

חטיב משקיף על בנין לאחר שהושעה על ידו (ערן לוף)

 

הרכבים:

 

הפועל חיפה: ניב אנטמן, אופק פישלר, אושרי רואש, טאדאס קיאנסקאס, מיקי יאזו, לירן סרדל, אדריאן רוצ'ט, אנס דאבור, תומר סוויסה, אלי אלבז, זרקו קוראץ'.

קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, דין מימוני, אלי בלילתי, נאור עבודי, עדן שמיר, רועי שוקרני, אור אוסטוינד, אופיק מזרחי, אחמד עאבד.

 

מהלך המשחק:

 

דקה 13

0:1 לקרית שמונה! הרמה מצד ימין של עדן שמיר לקצה הרחבה ואחמד עאבד בעט מהאוויר בחצי סיבוב כדור אדיר שנעצר רק ברשת. שער נהדר לחלוץ המוכשר.


עאבד חוגג (ערן לוף)

דקה 27

אחמד עאבד נשלח קדימה בכדור עומק, קיאנסקאס הכשיל אותו סמוך לרחבה וראה כרטיס צהוב. אור אוסטווינד לקח את הכדור החופשי גבוה מעל השער.

דקה 41

חילוף כפוי בקריית שמונה. עודד אלקיים מתח את השריר אחרי ריצה על הקו השמאלי. ערן אזרד החליף אותו בעמדת המגן השמאלי.

דקה 61

הזדמנות נהדרת לחיפה. יוסי דורה בעט מתוך ערבוביה בתוך הרחבה, הכדור כבר עבר את גיא חיימוב אך אחמד עאבד הרחיק מקו השער.

דקה 65

חיפה מתקרבת לשוויון. כדור נהדר עבר את כל ההגנה והגיע לקוראץ', שהשתלט על הכדור עם החזה ובעט מקצה הרחבה מהאוויר. חיימוב הדף נהדר לקרן.

דקה 68

בלילתי בעט מחוץ לשער, אנטמן הדף.

 

עוד באותו נושא: גל צרויה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי