Sport1 Banner

איגוד הכדורסל הגיש למשרד הספורט תוכנית לתקופת הקורונה

פיני גרשון
פיני גרשון | עדי אבישי

פיני גרשון, טל נתן ואנשי מקצוע מקווים לשוב לשגרת ולאימונים בתחילת חודש מאי ופנו למשרד הספורט בתקווה שיתקבל האישור. האימונים לא ייכללו מגע פיזי והאולם יחולק למספר תחנות ביניהן יעברו השחקנים

(גודל טקסט)

בתקווה להשיב את הענף לפעילות בהקדם האפשרי, איגוד הכדורסל שלח הבוקר (שני) למשרד הספורט את תכנית האימונים המוצעת, שנכתבה על ידי פיני גרשון, טל נתן, אנשי מקצוע נוספים ובפיקוחו של עמוס פרישמן, יו"ר הועדה המקצועית.

מטרת התכנית היא להחזיר באופן הדרגתי את קבוצות הכדורסל בגילים השונים לפעילות, כשהשלב הראשון הוא חזרה לאימונים בתחילת חודש מאי לאחר שבארבעת השבועות האחרונים הפעילות במגרשים ובאולמות הופסקה על פי הנחיות משרד הבריאות, מה שהוביל לאימונים שמתקיימים מדי יום באמצעות אפליקציית "זום".

לפי הודעת איגוד, "לאחר חמישה שבועות ללא פעילות, נדרשת חזרה הדרגתית. ללא חזרה כזו, אנו עלולים להפסיד שחקנים צעירים רבים, להוריד את התשוקה וההתלהבות מהעיסוק בענף ובעיקר לפגוע מקצועית בהתפתחות השחקנים. יש לציין שגם ביטול או דחייה של משחקים וטורנירים לנבחרות ולקבוצות גורמים לנזק מקצועי ארגוני רב איגוד הכדורסל מבקש להחזיר את הקבוצות לפעילות ,תחרותית מוקדם ככל האפשר!".

לפי עיקרי התוכנית, בתחילת חודש מאי תחל פעילות על פי תכנית מנחה של איגוד הכדורסל בליווי, מעקב ובקרה של האגף המקצועי כאשר בכל 75 דקות תגיע קבוצה אחרת, במטרה שלא להפגיש בין הקבוצות השונות. האימונים ייערכו ללא מגע גופני, השימוש בחדרי ההלבשה ייאסר ובכניסה לאולמות ולמגרשים הפתוחים כל אחד יעבור בדיקת חום ותשאול על מצבו הבריאותי. לפי הצעת האיגוד, באימון במגרש פתוח יכולים להיות נוכחים עד 3-4x תחנות ו-3-4 שחקנים בנוסף למאמן/ת ומנהל/ת. האימונים, מכיוון שחל איסור על מגע פיזי, ייכללו חימום, מספר תחנות מרוחקות זו מזו כשבכל תחנה 2-3 שחקנים (באולם) או 3-4 שחקנים (במגרש פתוח). בסך הכל כל אימון ייערך 45-50 דקות.

עוד באותו נושא: איגוד הכדורסל, דייגו קרלוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי