Sport1 Banner

חשש לקיום המשחק נגד פולין בטדי, יועבר למדינה אחרת?

נבחרת ישראל
נבחרת ישראל | דני מרון

ההתאחדות הודיעה כי היא נמצאת בקשר רציף עם גורמי הביטחון בעקבות ההתפתחויות האחרונות, בשלב זה כל המשחקים שתוכננו לימים שלישי ורביעי, בכל רחבי הארץ, בוטלו. גם הגעת מסי ונבחרות ארגנטינה ואורוגוואי בספק

(גודל טקסט)

האם המשחק הביתי הקרוב של נבחרת ישראל נגד פולין ביום שבת לא יתקיים בטדי? בעקבות ההסלמה בדרום וירי הטילים גם לאיזור המרכז, הודיעה הבוקר (שלישי) ההתאחדות: "ההתאחדות לכדורגל נמצאת בקשר רציף משעות הבוקר עם גורמי הביטחון בעקבות ההתפתחויות האחרונות. הגורמים המקצועיים בהתאחדות נערכים לשינויים אפשריים בהתאם להנחיות פיקוד העורף".

בהתאחדות מעריכים שמדובר בשלב זה באפשרות קלושה, אבל בלית ברירה, אם תחול הרעה נוספת במצב, תיבחן גם האפשרות לארח את פולין בשבת הקרובה מחוץ לישראל, כשבין השאר עלו בתור אופציות יוון וקפריסין השכנות וכן מלטה ובולגריה.

לפי הודעת דובר צה"ל הלילה, ביתו של בכיר הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה הופגז מן האוויר והוא ואשתו חוסלו על פי דיווחי הפלסטינים. במקביל, סוריה מאשימה את ישראל בתקיפת ביתו של בכיר נוסף בשטחה, שעל פי הדיווחים לא נפגע, אלא רק בני משפחתו, תוך שמערכות ההגנה האוויריות בדמשק הופעלו. כתוצאה מאירועי הלילה, אזעקות נשמעו לראשונה מזה זמן רב בתל אביב, ראשון לציון וחולון, כאשר מוקדם יותר נורו מטחים גם לאזור שדרות, אשקלון ויישובי עוטף עזה.


הרצוג ושחקניו. נקווה שהמשחק במוצאי שבת בטדי ייערך כשורה (אודי ציטיאט)

אימון הנבחרת, שהתכנסה אתמול ונמצאת בבית הנבחרות בשפיים, תוכנן מלכתחילה לערב ויתקיים או שלא בהתאם להנחות פיקוד העורף. גם כל המשחקים שתוכננו להיום ולמחר (שלישי ורביעי) בכל המגרשים הארץ בוטלו בהנחיית ההתאחדות לכדורגל כתוצאה ממתקפת הטילים המתרחבת.

במקביל, קיום המשחק של נבחרות ארגנטינה ואורוגוואי באצטדיון בלומפילד ביום שני הבא עומד כעת בסימן שאלה. הנבחרות מדרום אמריקה אמורות לנחות בארץ בתחילת השבוע הבא לקראת המפגש ונמצאות בקשר רציף עם גורמי הביטחון והאחראים לקיום המשחק, כשבשלב זה גם כלי התקשורת בדרום אמריקה מנסים לדלות פרטים ואין כל התייחסות רשמית למצב הביטחוני ולאפשרות שיבוטל המשחק.


צילום מסך של האתר "OLE"

עוד באותו נושא: נבחרת ישראל - כדורגל, פולין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי