Sport1 Banner

גרנט: לא מיציתי את הקריירה בחו"ל, רוצה לאמן קבוצות

אברם גרנט. יעבור למדינה אחרת באפריקה?
אברם גרנט. יעבור למדינה אחרת באפריקה? | צילום: AFP

"במעמדי יש הצעות אבל שלא מתאימות לי, רעב לעבודה יום-יומית", "זידאן מדהים, קשה לשלוט בקבוצה גדולה", "כאב לי על בופון". המאמן סיפק הצהרות מעניינות

(גודל טקסט)

אברהם גרנט השתתף היום (ראשון) בכנס השקה של המרכז לחדשנות בספורט לצידו של אבי נמני ושר הכלכלה אלי כהן. גרנט התייחס ללא מעט נושאים מעניינים ובהם גם עתידו המקצועי.

טכנולוגיה בספורט: "צריך להיעזר בטלוויזיה אבל גם שלא תהיה הפסקה של שלוש דקות כדי לדון בדברים. בנושא כרטיסים אדומים ופנדלים, צריך להיות הרבה יותר מאופק בנושא, אבל טכנולוגיית קו השער כמובן שיפרה את המשחק".

גמר האלופות: "לא יודע אם זה הגדול מכולם. היו הרבה גמרים גדולים כמו ב-2008 בין יונייטד לצ'לסי. אוהבים לכתור כתרים יום אחרי משחק. גם ליברפול מול מילאן זה משחק שלא ישכחו. השיפור ברמת המשחק גורם למשחקים להיות טובים יותר ורואים את זה בשנים האחרונות. כאב לי על בופון".

ההצלחה של זידאן: "מדהים. בשנתיים ראשונות לעשות את מה שהוא עשה. אני יודע מה זה לאמן שחקנים גדולים, עקבתי אחרי ההתנהלות שלו והוא עשה דברים מדהימים. ההחלטות שקיבל בגמר זה משהו שלא קל לקבל, להשאיר את חאמס מחוץ לסגל. לקחת את אליפות ספרד במאבק עם ברצלונה זה ממש לא קל".


גרנט, רוצה קבוצה (AFP)

עתידו המקצועי וחזרה לישראל: "אני מחכה לאתגר הבא. מי שמכיר אותי יודע שיש לי תכניות לטווח הקצר והארוך כשאני מגיע למועדון. חזרה לישראל? לא יודע אם אחזור לאמן בארץ, בתקופה הקרובה בהחלט לא. אני 11 שנה בחו"ל ועדיין לא מיציתי את זה".

נבחרת או קבוצה: "בנבחרת גאנה הרגשתי מה שהרגשתי בנבחרת ישראל, אבל אני מתגעגע לחיי היום-יום. אני לא פוסל נבחרת, אבל אבל מעדיף קבוצה. יש הצעות ובמעמדי לא צריך לחכות להן, אבל זה לא משהו שמספק אותי כרגע".

עוד באותו נושא: אברם גרנט, גאנה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי