Sport1 Banner

נבחרת הנערים א' הובסה 3:0 מול צרפת

נבחרת הנערים. תלויים בעצמם
נבחרת הנערים. תלויים בעצמם | צילום: אתר ההתאחדות לכדורגל

הנבחרת של פביאן זקוקה לתיקו מול צפון אירלנד. המאמן: "נבוא לנצח"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה לנבחרת נערים א' של ישראל אותה מאמן עופר פביאן. הנבחרת נוצחה היום (חמישי) באיצטדיון המושבה בפתח תקווה על ידי נבחרתה המקבילה של צרפת, 3:0.

 

במחצית הראשונה היתה התוצאה 0:0, אך בהמשך התפרקה הנבחרת הישראלית וספגה שלושה שערים תוך עליונות מוחלטת של הטריקולור. לפני יומיים ניצחה ישראל את נבחרת נורבגיה 1:3 ובשל התיקו בין נורבגיה לצפון אירלנד 1:1, העלייה תוכרע במפגש בין ישראל לצפון אירלנד כאשר תיקו יספיק לנבחרת הנערים.

 

 

בדקה ה-43 העלה ארווין טההא המחליף את צרפת ליתרון 0:1. בדקה ה-58 טעות של רוי בייגל בשער הישראלי הסתיימה בשער נוסף של הצרפתים, הפעם מרגליו של רפיק גוייטאן. בדקה ה-67 חתמו הצרפתים את התוצאה עם שער של האקים אל מוקאדם.

 

"התמודדנו מול נבחרת מצוינת, ברמות הכי גבוהות", אמר פביאן,  "המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד מבחינתנו ומנענו מהצרפתים להגיע לשער שלנו. ספגנו שער מהיר בתחילת המחצית השנייה, ניסינו להשוות אבל לא הצלחנו. צרפת היא נבחרת טובה מאוד, השחקנים נתנו מעל ומעבר ואני גאה בהם. אנחנו רוצים לבוא לנצח ביום ראשון את צפון אירלנד ולא חושבים על תוצאת תיקו".

 

הרכב נבחרת הנערים: רוי בייגל, אופק נדיר, עומרי לוזון, רז שלמה, נועם כהן, אורי זוהר, עדן קארצב (מוחמד סרסור, 70), אבי בוטבול (גיא דהן, 54), יגיל אוחנה (איילון אלמוג, 44), ג'יג'י דרסיליה, מנור סולומון.

 

 

נבחרת הנערים הפסידה 3:0 לצרפת. ביום ראשון ייפגשו את צפון אירלנד למשחק על העלייה לשלב העילית. צפו במאמן הנבחרת, עופר פביאן, מסכם את המשחק.

Posted by ‎ההתאחדות לכדורגל בישראל – The Israel Football Association‎ on Thursday, October 22, 2015

עוד באותו נושא: נבחרת נערים א', עופר פביאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי