Sport1 Banner

לוזון ובן שמעון מועמדים להחליף את גוטמן

בן שמעון. ההצלחה במכבי פת תוביל אותו לנבחרת?
בן שמעון. ההצלחה במכבי פת תוביל אותו לנבחרת? | צילום: עדי אבישי

בנוסף למאמני צ'רלטון ומכבי פ"ת, גם שמו של פאקו אייסטראן עלה

(גודל טקסט)

לא רבים מאמינים ב"נס בריסל" לו זקוקה הנבחרת ביום שלישי, אבל כדי להרים את הראש ולנסות להציל מעט מהכבוד האבוד, המסר שיועבר לשחקנים הוא "גם סיכוי של אחד למיליון הוא סיכוי".

 

בהתאחדות לכדורגל ימתינו עוד מספר ימים ורק לאחר המשחק נגד בלגיה תתקיים הפגישה בין יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני לאלי גוטמן. המאמן הלאומי שהיה זוכה להמשך החוזה אם היה מסיים לפחות במקום השלישי, יסיים את דרכו אם לא יהפוך את הטבלה על פי כנגד כול הסיכויים ב-90 האחרונות.

 

 

המועמדים להחליף את אלי גוטמן בשעה זו, רשימה שעוד עשויה להשתנות אין ספור פעמים, הם פאקו אייסטראן שאימן את מכבי תל אביב, רן בן שמעון וגיא לוזון.

 

פאקו בקריית שלום. ישוב ארצה בשנה הבאה? (עדי אבישי)

 

לפני הצהרים תתכנס נבחרת ישראל ומשם תצא לשדה התעופה, לטיסה שתהיה השקטה ביותר של נבחרת ישראל בשנים האחרונות. למאמן אלי גוטמן לא נותר מלבד האמירה והקלישאה "תרימו את הראש" לומר שום דבר לחבורה המאכזבת שלו, שכבר לא תלויה בעצמה ואכזבה את חובבי הכדורגל בגדול.

 

לקראת המשחק יהיו מספר שינויים בהרכב ובעיקר לאחר הביקורת על המאמן שלא פתח בהרכב עם תומר חמד והעדיף את מואנס דאבור. גם ההחלטה לשתף את בירם כיאל החלש לאחר מחלה ובניגוד לאימון המסכם לא הוסיפה לשקט הכללי.

 

ביום שלישי אמור אוראל דגני לשחק כמגן ימני במקום אלי דסה, כאשר אבי ריקן או אופיר דודזאדה יפתחו בשמאל. שרן ייני ישחק בקישור במקום ניר ביטון ודור פרץ על חשבון בירם כיאל. תומר חמד יפתח במקומו של מואנס דאבור. 

 

 

עוד באותו נושא: פאקו אייסטראן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי