Sport1 Banner

החלו ההכנות למונדיאל 2022

גוטמן והחניכים. אין מקום לפנטזיות
גוטמן והחניכים. אין מקום לפנטזיות | צילום: ערן לוף

אם נתפלל חזק, אולי ניקח מאלבניה שש נק'. וגם: קשה להודות, טביב צודק

(גודל טקסט)

1. זה מתחיל. אני כבר שומע פרשנים שאומרים שזה אפשרי, שאסור להיבהל, בטח לא להרים ידיים ולהיכנע מראש.

 

אז הנה החדשות ועיקרן תחילה: אין לנו סיכוי קלוש להעפיל מהבית הזה לרוסיה 2018. כל מי שטוען אחרת הוא לא רק גונב דעת – הוא רמאי. המיקום הריאלי שלנו בבית הזה הוא רביעי, אחרי ספרד, איטליה ומקדוניה. לא בטוח שניקח מאלבניה שש נקודות (אבל אם נתפלל חזק, אז אולי) וסביר להניח שננצח את ליכטנשטיין, לפחות בחיפה.

 

 

בשביל זה לא צריך מאמן לאומי. כל אחד מהמאמנים שכבר עובדים בהתאחדות יכול להוביל את חבורת הלא-יוצלחים שלנו להתמודדות הזו. שוקי, החתול של אהרל'ה, פנוי להובלה. 200 שקל הוצאות מזון, ועוד כ-400 ביטוח רפואי אצל הווטרינר ברמת אביב.

 

נבחרת ישראל. להתחיל לחלום על דוחא 2022 (ערן לוף)

 

אם המתחזים למבינים בהנהלת ההתאחדות, יאמרו לכם אחרת, צאו להפגין, תעתרו לבג"ץ על בזבוז כספי ציבור – ובעיקר אל תגיעו למשחקי הבית. כי כל מי שמגיע, משתף פעולה עם הונאת הציבור וגניבת הדעת. את כל התירוצים לתבוסות הצפויות, כבר שמענו בעבר.

 

בקיצור החלו כאן ההכנות למונדיאל 2022 בקטאר. ההכנות לסדרת הרמאות תחלנה בהגרלה בדוחא ב-2019. לכל הרמאים וגונבי הדעת יש זמן להתאמן בתחומם עד אז.

 

*******

 

2. יולי עוד לא הסתיים, אבל שני מועדונים שלנו כבר סיימו עם החלום האירופי. קריית שמונה ומכבי ת"א חייבות להצליח. הסיכוי לכך קלוש עד לא קיים. הנתונים הבודדים שבהם אנחנו מחקים את הכדורגל בעולם הוא המו"מ על רכישת שחקנים, עם תשואה אפס על השקעה עצומה. גם הביגוד ממש יפה, הכדורים המעוצבים חבל"ז, הדוגמניות של הכוכבים, מכוניות הפאר ואופן הבילוי. ובזה מסתיים הדמיון.

 

לצ'מפיונים שלנו נגמר הכוח בדקה 65 לכל היותר, ואז הם מדדים לעבר היריב כדי שיטרוף אותם ודי. אנחנו המדינה היחידה בעולם שבה ב-45 שנים חלה נסיגה ביכולת. זה לא רק הולך ופוחת הדור, זה הולך ומפגר הדור. יש כאן תעשייה שלמה של גניבת דעת סביב הכדורגל.

 

מכבי תל אביב נגד היברניאס. חייבת להצליח בהמשך (עדי אבישי)

 

בכל ענפי הספורט שקיימים בישראל חלה התקדמות עצומה בכושר הספורטאים, ביכולתם הנפשית והרגשית להתמודדות, רק בכדורגל הם מתאמצים להמשיך ולהוות קולקציה של אפסים שחיים על הגבול הדק בין הגימיק לקוריוז. זה מה שיקרה גם בעונה הבאה שמתחילה בשבת. בעצם יהיה הרבה יותר גרוע. טוב שהפליטים, דוגמת בן שהר, חזרו הביתה אחרי שהיו משלימי קאדר ב-12 קבוצות באירופה, כדי להמשיך ולהנציח את הבינוניות בקרב עם האפסיות.

 

*******

 

3. קשה, באמת קשה להודות בעובדות, אבל אלי טביב צודק. ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, כאחרון הפוליטיקאים הבזויים, בונה על הזיכרון הקצר של הציבור.

 

רק לפני שנתיים הוא חיזר אחריו במרץ כדי שייחלץ את בית"ר מארקדי גאידמק. ועכשיו הוא דורש ממנו, בדיוק כפי שדרש מגאידמק, להשאיר את המועדון וללכת. באיזו זכות? הוא גם ערב לחובות המועדון כמו טביב? הוא השקיע כסף, אפילו מוניציפאלי? באיזו זכות הוא מבקש מאדם – גם אם הוא עבריין מורשע – לוותר על נכס שרכש כדי לרצות את תושביו ואוהדי בית"ר? מה הוא מתכוון לעשות? לחוקק חוק עזר עירוני בסוגיה?

 

קופמן מציע: לקחת את ה"הלה-פמיליה לסיבוב אצל אבו סובחי (אודי ציטיאט)

 

כאשר ברקת חיזר אחרי טביב במתק שפתיים ופרחים בקנה, טביב כבר הואשם בבית המשפט בעבירות חמורות, שלא היה ספק שיורשע בהן. איפה היה אז הפטרון? מה הוא עשה כראש עירייה לבער את הנגע הגזעני בעירו בכלל, ובבית"ר בפרט? טביב הביא את הגזענות איתו מתל אביב?

 

אלי טביב בנתב"ג, בחזרה משרלרואה. חושש מתגובה ציבורית (ערן לוף)

 

חבל שאלי חושש מהתגובה הציבורית. אני במקומו הייתי מוכר את כל נכסי המועדון: שחקנים, ציוד ספורטיבי, ציוד לוגיסטי, ומשאיר שם חורבן אמיתי כדי לקחת את "לה פמיליה" לסיבוב ביישובים ערביים בליגה השנייה, אולי השלישית. נראה את הג'מעה הגיבורה וה"טהורה לעד" מתפרעת אצל אבו סובחי בלוד, בנצרת, בבקה אל גרבייה, באום-אל-פאחם. יהיה נורא מעניין לראות את ברקת מגיע לסולחות אצל ראשי היישובים הערביים אחרי כל טבח שיבצעו בחבורת הגזענים בני עירו.

 

*******

 

4. טביב הוא עבריין צודק. רשם העמותות והתאגידים לא פסל את מ"מ ראש הממשלה המורשע, חיים רמון, להיות בעלים של מועדון כדורגל. במקביל, רשם העמותות והתאגידים לא פסל גם את אבו סובחי, להיות בעלים של מועדון כזה, אחרי שהורשע ושנשלח למאסר.

 

בקיצור, גם העורכדינית מרשם העמותות היא רק עוד פופוליסטית שמסיקה מסקנות לפי השמועות בתקשורת. היא כנראה לא הייתה בשיעור בפקולטה למשפטים שבו למדו את מבחן בוזגלו, שטבע כב' נשיא ביהמ"ש העליון לשעבר, אהרון ברק. חבל.     

עוד באותו נושא: ניר ברקת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי