Sport1 Banner

אבוקסיס: "היינו מנצחים את מכבי חיפה, גם אם היה מגיע קהל"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל ב"ש דיבר אחרי העלייה לחצי גמר הגביע: "מגיע לקבוצה ולאוהדים שלא היו פה. להשיב את הכבוד היה לי חשוב יותר מהעלייה עצמה". שהר הוסיף: "הקדשתי את השער לסבא שלי, מקווה שהוא ראה אותו מלמעלה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

כפי שהקלישאה אומרת שלגביע יש חוקים משלו ולמשפט יש משמעות יתרה כשמדובר ביוסי אבוקסיס. הפועל באר שבע הובסה רק לפני שמונה ימים בתוצאה של 4:0 על ידי מכבי חיפה והיום (שני) באצטדיון יתום מאוהדים, הפועל באר שבע הדיחה את מכבי חיפה בסמי עופר ועלתה לחצי גמר גביע המדינה.

יוסי אבוקסיס אמר בסיום המשחק: "אני מקווה לקחת את התואר, מגיע לקבוצה ולאוהדים שלא היו פה. ישב לנו חוב בשבוע שעבר ואמרתי לשחקנים לפני המשחק שאין דבר יותר מתוק מלתקן את זה בגביע, ואתם יודעים שאין במפעל הזה פייבוריטית ועכשיו ננסה לשחק טוב בליגה".

עושה לך טוב להיות אנדרדוג: "אני לא יודע מזה אנדרדוג, אני חושב שנראינו טוב יותר ממכבי חיפה וידעתי שאני הולך לשחק את המשחק הזה אחרת. אני חושב שהגענו מאורגנים היום נגד קבוצה מדהימה ובסך הכל אני חושב שהיה לנו משחק מצוין ואם היינו יותר מדויקים התוצאה הייתה יכולה להיות הרבה יותר גבוהה".


"אני לא יודע מזה אנדרדוג". יוסי אבוקסיס (מאור אלקסלסי)

איך ההרגשה להיות בלי קהל: "כשאין קהל ושומעים את המאמן אפשר לשמוע את המאמן קצת יותר והוא יכול להשפיע, אבל אני מקווה שהקהל יחזור. וכמובן אני שוב שמח שהצלחנו לשמח את האוהדים אחרי ההפסד בנתניה".

יכול להיות שהמשחק ללא קהל עזר לכם: "אני לא יודע, אני חושב שכמו ששיחקנו היום, גם הקהל של חיפה לא היה מצליח לשנות את התוצאה ואני חושב שדווקא הקהל היה יכול להלחיץ את חיפה. אני מאמן גביע? תתייגו מה שאתם רוצים אני נהנה מהניצחון וחושב על בית"ר ירושלים. אני חושב שמעבר לגביע היה לנו חשוב להחזיר את הכבוד לקהל ובשבילי הוא יותר חשוב מהעלייה עצמה".


מאמן של גביע. הפועל ב"ש עלתה לחצי הגמר (מאור אלקלסי)

בן שהר הוסיף: "אני מאוד שמח, עברנו שבוע לא קל אחרי ההפסד לחיפה ויוסי הכין אותנו כל השבוע ומי שראה את המשחק ראה איך כל אחד השקיע וידענו שזה משחק של להיות או לחדול. לא קל לשחק מול יציעים ריקים אבל מהחלה נראינו טוב. ידענו שהמשחק יעזור לנו להמשך העונה, ובאנו למטרה לנצח את המשחק הזה וגם אחרי פיגור לא הרמנו ידיים כי זה משחק סופר חשוב ומגיע גם לנו לשמוח".

ספר לנו על השבוע שעבר עליך: "סבא שלי נפטר שבוע שעבר ולא היה לי קל, היום הקדשתי לו את השער ואני מקווה שהוא ראה את הגול הזה מלמעלה".

מה מיוחד ביוסי אבוקסיס: "הוא מביא הרבה דברים, בעיקר טירוף ויודע לעמוד נכון, ובסופו של דבר כשיש לך שחקנים טובים זה עוזר. לגבי הקהל? כן זה היה מוזר, בסוף המשחק פנינו רק לאסי רחמים כי רק הוא היה הקהל שלנו".

"מקווה שסבא שלי ראה את הגול מלמעלה". בן שהר (מאור אלקסלסי)

עוד באותו נושא: בן שהר, יוסי אבוקסיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי