Sport1 Banner

בוס: כדורגל משחקים בשביל תארים. רוצה דאבל

גרסיה ובוס עם אבוקסיס וחלאיילה
גרסיה ובוס עם אבוקסיס וחלאיילה | צילום: דני מרון

מאמן מכבי ת"א דרוך לפני סכנין בחצי הגמר. אבוקסיס: "מדובר ברגע גדול"

(גודל טקסט)

המנה השנייה של חגיגת חצי גמר גביע המדינה תיערך ביום חמישי הקרוב בשעה 20:30, כאשר מכבי ת"א תנסה לשוב שנה שנייה ברציפות למעמד הגמר ותפגוש את בני סכנין – ארבעה ימים בלבד לפני שהשתיים תיפגשנה ב"דוחה" בליגת העל.

למסיבת העיתונאים לקראת המשחק התייצבו בשם מכבי תל אביב המאמן פטר בוס והבלם קרלוס גרסיה, ואילו את סכנין ייצגו המאמן יוסי אבוקסיס והקפטן חאלד חלאיילה.

תחילה אמר מאמן הצהובים פטר בוס: "אני ממוקד בקבוצה שלי ובשחקנים שלי. נצטרך לשחק טוב ולהבקיע – מה שלא עשינו מול מכבי חיפה – וזה מה שנעשה. מול בית"ר היינו יותר אגרסיביים ויותר יצירתיים, היה ויתר קצב במשחק. כפי ששיחקנו מול בית"ר אנחנו צריכים לשחק תמיד".

"צריכים לשחק כל שבוע כמו מול בית"ר" (דני מרון)

כמו כן אמר ההולנדי: "לשחק כדורגל זה לנצח ולזכות בתארים, לכן אני נרגש לקראת משימות כאלה. כשהגעתי לכאן נותרו לנו שתי מטרות, אליפות וגביע, ואני רוצה להשיג אותם".

בוס נשאל על כך שמכבי ת"א תפגוש את סכנין גם במסגרת הליגה בשני הבא וענה: "יש לי רק חוויה אחת מול סכנין. היה שם קשה, הם שיחקו טוב בהגנה. אני שמח שניצחנו, אך לא היה קל וגם בחמישי לא יהיה קל. אנחנו נעבוד קשה ונלחם בתקווה שנשיג את התוצאה שאנחנו רוצים".

הבלם קרלוס גרסיה הוסיף: "בגמר בשנה שעברה לא שיחקתי וזה היה עצוב בשבילי, אבל אני חותם עכשיו שנזכה בגביע ושוב לא אשחק בגמר".

בוס ואבוקסיס. מפגש ראשון מבין שניים רצופים (דני מרון)

מן העבר השני, אמר יוסי אבוקסיס: "זו אחת העונות הטובות של סכנין ושלי כמאמן. אני מאוד נהנה כאן. אנחנו משחקים כדורגל טוב ברוב המשחקים. התגובות שאנחנו מקבלים, על היכולות זה מה שנותן לנו הרגשה טובה. חצי הגמר זה משהו מאוד יוקרתי ומרגישים את זה בעיר. מדובר ברגע גדול ואני מקווה שנצליח לעשות משהו מול מכבי ת"א. אנחנו יודעים שהולך להיות קשה".

מאמן סכנין נשאל גם הוא על העובדה שיפגוש את הצהובים גם בשבוע הבא: "שתי המסגרות חשובות. גם לסיים במקום הרביעי וגם הגביע. אנחנו מתחרים מול מכבי חיפה ורעננה ויש לנו אפשרות להגיע לאירופה דרך המקום הרביעי. אנחנו נגיע לגביע בצורה הכי חזקה ורצינית והראש שלנו כרגע הוא רק ביום חמישי".

אבוקסיס: "תכננתי לשחק מול ב"ש עם בלם נוסף, אך איציק כהן לא היה כשיר. נמצא פיתרון אחר מול מכבי ת"א. נגד קבוצות בסדר גודל שלהן, במיוחד בתקופה שאנחנו סופגים הרבה שערים, נצטרך לשחק בחוכמה כי למכבי יש המון שחקנים שיכולים להכריע משחקים. לא מדובר רק בזהבי, כולם שם מסוכנים, כולל המגנים. אנחנו נסתגר ונצא למתפרצות, זה טבעי. 

אבוקסיס לא מתכוון לזנוח את שיטת המתפרצות (דני מרון)

המאמן גם התייחס לקפטן היריבה: "ערן הזבי הוא השחקן הכי טוב בארץ אבל במכבי יש המון שחקנים טובים. זהבי שם את הכדורים ברשת, אבל יש מי שמוסר לו, ויש מי שוסגר באמצע, כך שיש הרבה שחקנים לשים לב אליהם במכבי. דור מיכה, מדוניאנין. מי שדואג רק לסגור את זהבי עלול לשלם על זה".

הקפטן חאלד חלאיילה הוסיף בקצרה: "במשחק הגמר לא הייתי בסגל, הייתי צעיר כשזכינו ב-2004. אנחנו רוצים לעשות הכל כדי להגיע לגמר וזה לא יהיה פשוט. אנחנו קבוצה טובה והוכחנו את זה. צריך להיות בשיא הריכוז ולבוא מוכנים כדי להפתיע את מכבי ת"א".

 

עוד באותו נושא: פטר בוס, קרלוס גרסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי