Sport1 Banner

בוס: הפער מב"ש מדאיג, אבל האליפות לא סגורה

בוס. אין לנו הרבה זמן להתאושש מהדרבי
בוס. אין לנו הרבה זמן להתאושש מהדרבי | צילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי ת"א

בן הרוש ממכבי ת"א לפני כפ"ס בגביע: "לא נוציא כדור כשמבזבזים נגדנו זמן"

(גודל טקסט)

לאחר משחק הדרבי בו נפרדו מכבי והפועל תל אביב ב-1:1, מקווים הצהובים לחזור למסלול הניצחונות מול הפועל כפר סבא במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה. "מחר זה משחק גדול, מאד גדול", אמר פטר בוס במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אין לנו הרבה זמן להתאושש מהדרבי שהיה קשה מאוד מנטאלית".

 

"אני חושב שהפועל ת"א שיחקה מצוין", השיב לטענות שחקניו על כך שהאדומים החנו אוטובוס ברחבה, "צפיתי שוב במשחק והפועל עמדה טוב מאוד על המגרש, אבל אנחנו חייבים לנצח משחקים כאלה. הרבה קבוצות ירצו לשחק ככה נגדנו ואנחנו צריכים ללמוד איך לייצר לעצמנו מצבים, אלה הדברים שדיברתי עליהם כשהגעתי לקבוצה".

 

 

"מהצד השני, אני חושב שעמדנו טוב מאוד בהגנה ומלבד הגול בדקה השנייה, ידענו להתמודד עם המתפרצות. גם היינו מצוינים בהחזקת הכדור, אבל אנחנו חייבים לעשות קפיצת מדרגה בהתקפה. אנחנו חייבים לשחק יותר טוב מהמשחקים הקודמים בגביע כדי לנצח גם הפעם, אנחנו בטוחים שאפשר לעשות את זה".

 

על המצב בטבלה אמר בוס: "כן, אני מודאג מהפער שנפתח מהפועל באר שבע, אבל זה לא באמת עוזר לי לדאוג. יש עוד הרבה משחקים ונקודות בקופה, ככה שהאליפות לא גמורה".

בוס. "מרוצה ממשחק ההגנה" (אמיתי דואק)

 

בוס נשאל בנוסף לגבי רמת קבוצתו שנחלשה מאז המשחק הראשון אותו אימן מול מכבי חיפה: "המשחק נגד מכבי חיפה היה טוב יותר כי היא ניסתה לתקוף. המשחק היה יותר פתוח". לגבי כשירותו של חלוץ הרכש החדש, אורלנדו סה, אמר ההולנדי כי הוא לא יהיה בסגל.

 

על טל בן חיים הבלם: "טל הוא מגן נפלא, אבל אני חייב לבחור את מי להלביש. הוא לא שיחק נגד בית"ר ירושלים בגלל שלא היה כשיר ונגד הפועל ת"א האמנתי שטיבי מהיר יותר וזאת היתה החלטה טקטית".

 

גם עומרי בן הרוש התייחס למשחק הדרבי: "מה שרואים מתוך המגרש לא בהכרח נראה מחוץ למגרש. אנחנו בד"כ לא מוציאים כדור לחוץ כששחקן נופל בגלל שאנחנו יודעים שזאת טקטיקה של חלק מהקבוצות נגדנו. הרגשנו שהם מבזבזים זמן".

 

"לא חושב שאנחנו איטיים. הרבה קבוצות מגיעות ומסתגרות מאחורה – קשה לפצח שיטה כזו. יכול להיות שאנחנו מגיעים לפחות מצבים, אבל אנחנו מאוד דומיננטיים ומנסים כמה שיותר להגיע לשער היריבה". בן הרוש נשאל בנוסף על כך שלרוב קבוצתו משחקת יום או יומיים אחרי הפועל ב"ש: "אני לא חושב שזה מפריע שאנחנו משחקים אחריהם. אנחנו מתרכזים בעיקר בעצמנו".

 

כשנשאל על תרומתו בהתקפה: "המאמן לא מגביל אותי במגרש. כשאני רואה לנכון לתקוף אני עושה זאת ואני משחק באגף עם טל בן חיים, שיש לו את האחד על אחד הכי טוב בליגה. דסה בימין תוקף הרבה כי הוא עם מיכה באגף".

מכבי תל אביב מגיעה למשחק מול כפר סבא כשהיא מפגינה יכולת ירודה במשחקים האחרונים, בעיקר בהגנה כשבארבעת המשחקים האחרונים היא ספגה לפחות שער אחד בכל משחק.

עוד באותו נושא: עומרי בן הרוש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי