Sport1 Banner

יעזרו לג'ורדי? צעירי מכבי ת"א ינסו להפתיע את ב"ש

שחקני ביתר תל אביב/רמלה. יפתיע את באר שבע?
שחקני ביתר תל אביב/רמלה. יפתיע את באר שבע? | צילום: דניאל סטרבורבדיס

ת"א/רמלה, מצוידת במצטייני הנוער הצהוב, מקווה לפנות את הדרך לאלופה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

במשחק הליגה האחרון של בית"ר ת"א/רמלה מול הפועל נצרת עילית, נצפה ג'ורדי קרויף ביציע. מנג'ר מכבי ת"א הגיע למפגש הלאומית כדי לצפות במספר רב של שחקניו המושאלים כחלק מהפרויקט המשותף בין המועדונים – שעד כה מוכיח את עצמו – וישמח עד מאוד לראות את הצעירים מפנים לו את הדרך לזכייה בגביע המדינה.

 

בית"ר ת"א/רמלה מדורגת במקום ה-12 בלבד בלאומית, רחוקה שתי נקודות מהקו האדום, אך מדובר בסיפור הצלחה בגביע המדינה אחרי שהעיפה את הפועל פ"ת מצמרת ליגת המשנה, גברה בחוץ על מכבי הרצליה ובשמינית הגמר העיפה את הפועל רעננה אחרי דו קרב מהנקודה הלבנה. כעת, בשלב רבע הגמר, כבר ממתינה מוליכת ליגת העל, הפועל באר שבע.

 

 

חיים שאבו, מאמן מכבי הרצליה שסיים את הדרך בגביע המדינה מול קבוצתו של פטריסיו סייג, שכבר הספיק להתפטר ואת מקומו החליף עמיר תורג'מן שהגיע ממכבי ת"א, סיפר: "אני חושב שיש לבית"ר תל אביב/רמלה שחקנים פנטסטיים לליגה הלאומית. יש להם בסגל שחקנים בולטים כמו יונתן כהן, סוהיל ארמלי ורוסלן ברסקי, שחקנים שלקחו תארים במחלקת הנוער של מכבי ת"א".

 

מבין השחקנים שהגיעו מאלופת המדינה, הבולט שבהם הוא יונתן כהן, בנו של שחקן העבר מיקי כהן ששיחק במכבי ת"א, שבמאזנו 8 שערים ב-25 הופעות בכל המסגרות במדי ת"א/רמלה אחרי עונה נפלאה בקבוצת הנוער של הצהובים.

 

גלזר. קפטן הצהובים בנוער הגיע כדי לחזק את ת"א/רמלה (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

 

פטריסיו סייג, שאימן את כהן עד החודש שעבר, אז התפטר מתפקידו, שיבח את החלוץ הצעיר: "יונתן ילד שעשה התקדמות מאוד טובה. כרגע הוא קצת נעצר, אבל יש לו יכולת. הוא ילד ווינר ואני מאמין שעוד מעט הוא יפרוץ קדימה. אני מאמין שאם הוא יהיה קצת בליגה לאומית, עוד שנה וחצי–שנתיים, הוא יוכל להיות שחקן בליגת העל".

 

שחקנים בולטים נוספים שהצטרפו החודש לקבוצה הם דן גלזר, קפטן קבוצת הנוער של מכבי ת"א בחצי העונה הראשונה, ודור ג'אן שעזב את הפועל עכו וירד ללאומית כדי לצבור דקות משחק.

"אני חושב שהוא עשה בחירה מאוד נכונה, כי הוא לא שיחק בתקופה האחרונה והוא מגיע חזרה למאמן שמכיר אותו, שעבד איתו, שלקח איתו אליפות, ועכשיו זה עניין של ביטחון", סיפר זאב זלצר על ג'אן. "אני חושב שאצל עמיר תורג'מן הוא יקבל הרבה ביטחון והרבה דקות משחק".

 

ארמלי. רמבו 2 (דניאל סטרבורבדיס)

 

אבל עם כל הכבוד לדרך הארוכה שעשתה הקבוצה מהלאומית, הפועל באר שבע זו משוכה קשה שעמיר תורג'מן ושחקניו החדשים טרם פגשו. סייג, שמכיר טוב מכולם את ת"א/רמלה, טוען כי הכל אפשרי: "אם הקבוצה תגיע עם אמונה לבאר שבע ותשחק התקפי, היא יכולה לנצח".

עם דברי המאמן הקודם מסכים גם שאבו, שכאמור קבוצתו מצאה עצמה מחוץ למפעל בעקבות הפסד לת"א/רמלה: "להפועל ב"ש יהיה קשה איתם. המשחק הזה הוא לא מובן מאליו – לגביע, כמו בגביע, חוקים משלו".

 

אז האם בית"ר תל אביב/רמלה יכולה להפתיע את מוליכת הטבלה ופיינסליטית הגביע בשנה שעברה? הערב, בשעה 19:00 באצטדיון בבירת הנגב, היא תנסה להדהים את ברק בכר ושחקניו ולעשות צעד משמעותי אל עבר הגומלין, ואולי לקראת מפגש עתידי מול מכבי ת"א באחד משני השלבים הנותרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי