Sport1 Banner

בוס: "היה נחוץ שאהיה יותר מעורב במשחק הזה"

בוס. והם שחקו מצוין
בוס. והם שחקו מצוין | צילום: דני מרון

מאמן מכבי ת"א לאחר ה-0:3 על כפ"ס: "לא עברנו שלב". מדוניאנין: "אני שמח"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב כבר עם רגל אחת בחצי גמר גביע המדינה לאחר שניצחה 0:3 את הפועל כפר סבא בלוויטה. הצהובים נראו טוב, לחצו מהרגע הראשון וידעו לנצל את המצבים ליד השער. מנגד המארחים יכולים להיות מרוצים מהיכולת, שבוודאי תספיק להם כדי להישאר בליגה.

 

"לא היה קל לשחק על המגרש הזה", אמר פטר בוס בסיום, "אבל אני שמח שהשכלנו להבקיע וזה פתח את המשחק. אני חושב שהיה נחוץ שאהיה יותר מעורב במשחק הזה, כי זה משחק קריטי והם שחקו מצוין וידעו לצאת להתקפות נגד".

 

 

"לא, אני לא חושב שאנחנו בשלב הבא, זאת הייתה תוצאה מצוינת אבל יש עוד משחק. טל בן חיים פצוע, אין משהו נוסף. לא הייתי מופתע כשהוא בא והודיע לי את זה בבוקר, כי הוא דיבר על זה גם אתמול".

 

כובש השער הראשון, האריס מדוניאנין: "זה היה גול נחמד במשחק מאוד חשוב ואני שמח שהבקעתי. לא היו לי בעיות כאן מעולם, אני שמח שאני כאן ואני מקווה שכולם ישכחו ממה שקרה ויתרכזו בהווה. הרבה דברים קרו, אני לא רוצה לדבר על זה. אני מרוכז בלזכות בתארים עם מכבי ת"א. אני צריך כמה משחקים על מנת לחזור לכושר, אני מקווה שאהיה בשיא הכושר בפלייאוף".

מימר. "מכבי ת"א הענישה אותנו בכל פעם" (דני מרון)

 

בניגוד למאמן הצהוב, שרון מימר יודע שהמשחק הזה כנראה סיים את דרכה של קבוצתו במפעל: "הסיכויים קלושים, זה מאכזב ואני לוקח את ההפסד הזה עלי. בחרתי לא להתגונן ואם היינו כובשים המשחק היה נראה אחרת, אבל מכבי ת"א עם האיכות שלה הענישה אותנו כל פעם".

 

"זה היה המשחק עם הכי הרבה מצבים מאז שהגעתי לכאן, אבל לא הצלחנו לסיים מול השער. אני מרוצה מהיכולת של השחקנים שלי כי התמודדנו מול השחקנים מהטופ של הכדורגל הישראלי. המטרה העיקרית היא להישאר בליגה".

 

"אני חושב ששיחקנו טוב", אמר רן יצחק בסיום "לא התבטלנו בפני מכבי והתוצאה היא מאכזבת עבורנו. שבוע אחרי שבוע אנחנו באים ומשחקים כדורגל ולא באים מסתפקים בתוצאה. פער של שלושה שערים הוא משמעותי, אבל לא נוותר עד הסיום".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי