Sport1 Banner

נוורו, צרויה, פיניש וגלבאן התעמתו, דמאיו הפריד

גלבאן. עימות סוער בחדר ההלבשה
גלבאן. עימות סוער בחדר ההלבשה | צילום: דני מרון

חילופי האשמות בין שחקני בני יהודה בחדר ההלבשה, היו"ר איים לשחררם

(גודל טקסט)

בני יהודה מאוכזבת מאוד לאחר הרביעייה שספגה ממכבי חיפה בגומלין רבע גמר גביע המדינה, בסיומו סיימה את דרכה במפעל וכעת תיאלץ להילחם על מקומה בליגת העל כחלק מהפלייאוף התחתון.

 

הביקורת בקרב המועדון על המשחק אתמול בכרמל היא כללית וכוללת את המאמן יוסי מזרחי ורוב שחקניו שלא הגיעו למשחק ולא הוציאו לפועל את ההוראות המקצועיות.

 

 

יתרה מכך, בסיום המשחק אתמול בחדר ההלבשה התחוללה מהומה גדולה וחלוקת האשמות בין ג'וד נוורו, גל צרויה, סתיו פיניש ופדרו גלבאן שנעצרה על ידי שחקנים אחרים והיו"ר משה דמאיו שאיים להעיף את השחקנים מהקבוצה. במועדון לא יעברו על האירוע בשקט ויבקשו הסברים מהשחקנים על התקרית ועל האמירות וההאשמות אחד כנגד השני.

 

הדיבורים היו על משחק אנוכי של מספר שחקנים שחיפשו כותרות ולא שיחקו כקבוצה, כשחלקם הואשמו גם בכך שהעדיפו מהלכים אישיים עם הכדור במקום למסור לשחקן פנוי.

 

ביקורת גדולה ספגו השוער דלה איינוגבה, עליו אמרו כי הוא "מחלק גולים ליריבה", והבלם בן אלגרבלי ספג ביקורת על תפקוד לקוי בהגנה לאחר שגם בליגה לפני שבוע וחצי היה אשם בשער שספגה הקבוצה מרגלי אליניב ברדה.

 

איינוגבה צופה בבניון חוגג. "מחלק גולים" (ערן לוף)

 

שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "לאחר שהובלנו 0:1, התפרקנו כי היו שחקנים שחיפשו פעולות אישיות על קבוצתיות. לא היינו במשחק". בשבת תצא בני יהודה למפגש מול הפועל רעננה בפתיחת הפלייאוף התחתון ועל כך הוסיף השחקן: "אנחנו חייבים להיות מאוחדים ולהביא נקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי