Sport1 Banner

אבוקסיס: "אם היינו מפסידים, זו הייתה בושה"

אבוקסיס
אבוקסיס | צילום: ערן לוף

מאמן סכנין נרגע לאחר הניצחון מול כפ"ס. מאור: "השופט גנב את ההצגה"

(גודל טקסט)

בקושי רב ועם הרבה מזל בני סכנין העפילה לשמינית גמר גביע המדינה לאחר שגברה 1:2 על בית"ר כפר סבא הקטנה מליגה א' באצטדיון לויטה. שבע דקות לסיום ציון אזולאי הדהים את נציגת המגזר, שלא נכנעה והצליחה להשוות עמוק בתוספת הזמן משער של אברהם פאס. בהארכה הקבוצה מהשרון נותרה בעשרה שחקנים לאחר שהקפטן חיים פונטרמולי הורחק. וויאם עמאשה השלים מהפך בדקה ה-104 ושלח את יוסי אבוקסיס הלחוץ לשלב הבא.

יוסי אבוקסיס נשם לרווחה בסיום: "לא זלזלנו בכפר סבא. שלטנו במשחק, והיינו צריכים להגיע ליותר מצבים. מגיע להם כל הכבוד, הם הסתגרו והקשו עלינו. מנגד, אנחנו תקפנו בצורה לא חכמה". המאמן המנצח הבהיר: "אם היינו מפסידים הערב, עם כל הכבוד לכפר סבא, זו הייתה בושה שלנו. אני שמח שעלינו שלב. צריך לזכור שבשנים האחרונות הקבוצה הודחה בשלבים מוקדמים על ידי קבוצות מליגות נמוכות".

עמאשה, שכבש את שער הניצחון, הרבה להחמיץ ועל כך אמר אבוקסיס: "הוא מגיע למצבים וזה כבר טוב עבור חלוץ. השער שלו הגיע לאחר מהלך כדורגל יפה". אקס בני יהודה התייחס למשחק החם שמחכה לקבוצתו ביום שני מול בית"ר ירושלים: "השחקנים ינוחו מחר, הם שיחקו היום 120 דקות והתאמצו מאוד. חשוב לנו לנצח את בית"ר, אנחנו חייבים לתפוס מרחק מהקו האדום". השער של בית"ר כפ"ס הגיע לאחר טעות קשה של רן קדוש, שלא היה ערני וספג מ-30 מטר. אבוקסיס נתן גב לשוער שלו: "זה קרה וקורה לשוערים גדולים ממנו. אני לא אשפוט אותו. אם יש מה לתקן, אנחנו נעבוד קשה ונעשה את זה".

מאמן בית"ר כפ"ס שי מאור זעם על השיפוט בסיום המשחק והתייחס להרחקתו בתוספת הזמן: "מבחינתי ומבחינת השחקנים שלי אנחנו ניצחנו את המשחק. השער שלהם הובקע בדקה ה-95, השלט של תוספת הזמן הראה ארבע דקות ולכן הורחקתי. אני מתוסכל מכך שהשופט מנע מאיתנו סנסציה ונשארנו רק עם המחמאות".  מאור המשיך בטענות נגד השיפוט: "לצערי השופט גנב את ההצגה וחבל. מגיע שאפו לשחקנים שלי על הצורה בה הם שיחקו, הגביע זו חוויה גדולה. אני חוזר שוב, חבל שסכנין כבשה אחרי הזמן החוקי, היה לשופט קל מאוד להרחיק אותי ואת חיים. סכנין ויוסי אבוקסיס לא צריכים עזרה מהשופט, יש להם מספיק עוצמות".

עוד באותו נושא: וויאם עמאשה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי