Sport1 Banner

תורג'מן חוזר לסגל מכבי תל אביב. קארצב ובונדוסו עשויים לפתוח

play
דור תורג'מן שחקן מכבי תל אביב לפני סולימאן קוליבאלי שחקן הפועל חדרה | אריאל שלום
תקציר גמר גביע הטוטו: מכבי תל אביב – מכבי חיפה 0:0 (2:4 בפנדלים) 03:50

החלוץ שהחמיץ את גמר גביע הטוטו ערך אימונים מלאים, אך עשוי לחכות על הספסל מול חדרה (19:30). קין עשוי לחלק כוחות לקראת הפועל ירושלים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דור תורג'מן יחזור הערב (ראשון, 19:30) לסגל מכבי תל אביב במשחק הגביע בחוץ נגד הפועל חדרה. כזכור, תורג'מן החמיץ את גמר גביע הטוטו ביום רביעי שעבר בגלל חבלה בקרסול, אבל הוא נכח באימוני סוף השבוע, התאמן כרגיל ויכלל היום בסגל, אך ספק אם יפתח בהרכב.

תורג'מן קרוב לוודאי יכלל בסגל במקום אייל גולסה שהתלבש בגמר גביע הטוטו אבל אמור לצאת הערב מרשימת 20 השחקנים שיתלבשו למשחק. המאמן רובי קין שקל בסוף השבוע בכובד ראש את ההרכב שלו הערב תוך התחשבות בעייפות של מספר שחקנים, בראשם יוריס ואן אובריים ודור פרץ.

שחקן מכבי תל אביב קיקו בונדוסו
יקבל צ'אנס בהרכב? בונדוסו | דני מרון

מצד אחד המאמן לא נוטה לשינויים רבים, אבל מצד שני הוא יודע שבעוד שלושה ימים מצפה לו משחק ליגה קשה מול הפועל ירושלים המשתפרת, ולכן יתכן שיעניק מנוחה למספר שחקנים ויפתח בהרכב עם שחקנים כמו עדן קארצב וקיקו בונדוסו.

השחקן היחיד במכבי תל אביב שנמצא בסכנת צהובים למשחק נגד מכבי חיפה בעוד שבוע, הוא רוי רביבו שסוחב ארבעה כרטיסים צהובים. אם המגן ישחק הערב ויספוג צהוב, הוא יחמיץ את המשחק נגד הפועל ירושלים ויוכל להיות בראש נקי לפני המפגש עם מכבי חיפה.

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי