Sport1 Banner

מספר קבוצות גיששו אצל זרים לגבי חזרה אפשרית לישראל

ליגת העל מתכוננת להתחדש רק ב-25 בנובמבר, אולם מספר מועדונים כבר החלו לבדוק אצל הזרים שעזבו את הארץ האם יהיו מוכנים לשוב. האווירה באימונים קשה, מאמנים סיפרו: "מתאמנים באבל, אין חדווה"

(גודל טקסט)

מספר קבוצות בליגת העל כבר החלו לגשש אצל השחקנים הזרים שלהן, האם הם מרגישים מספיק בטוח לחזור לארץ ולהצטרף לאימונים. חזרת ליגת העל מתוכננת רק ל-25 בנובמבר, אבל מספר מועדונים ששלחו את שחקניהם לבתיהם בחו"ל, החלו כבר אתמול (שני) בשיחות עם השחקנים אחרי שמערכת החינוך שבה לפעילות בחלקים גדולים במדינה, ומאחר שהקבוצות כבר מתאמנות עשרה ימים.

עוד מוקדם לדעת אם הזרים ירצו לחזור ואין לחץ שמופעל עליהם או אולטימטום לחזור, אבל הפניות נעשו אחרי ששחקנים ישראלים דיווחו שיש זרים שמשחקים בארץ כבר שנים ומתורגלים לסבבי מלחמה והם שוקלים לשוב לישראל כדי לנסות ולהתניע חזרה לשגרה.

דריק לוקאסן שחקן מכבי תל אביב מול צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה
חלק מהזרים כבר מתורגלים ומכירים היטב את המצב. לוקאסן ושרי | מאור אלקסלסי

עוד בנושא

"התקשורת הבריטית צריכה לספק תשובות": אנליסט מכבי ת"א מבקר שון גולדברג: "ישר הבנתי שלא יהיה פה כדורגל בקרוב, אבל זה לא עניין אותי" אבו אלעם: "אנחנו מזדהים איתכם. היחס אלינו צריך להשתנות" המנהלת לקבוצות: ניתן לקיים משחקי אימון בצמוד למרחב מוגן

יחד עם זאת, מאמנים של קבוצות בליגת העל סיפרו אמש כי האווירה באימונים קשה מאוד. "אנחנו עולים על הדשא להתאמן, אבל אין אווירה של אימון", אמרו. "מתאמנים באבל. זו האמת. אין צחוקים, אין אווירת אימון, אין חדווה. מתאמנים כי צריך לשמור על פעילות מסויימת".

עוד באותו נושא: ליגת העל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי