Sport1 Banner

הקשר האחורי מנואל קאפומאנה מועמד למכבי חיפה

play
מנואל קאפומאנה לודוגורץ מול סרחיו קנאלס | GettyImages
תקציר מוקדמות ליגת האלופות: סלובן ברטיסלבה – מכבי חיפה 2:1 02:50

החיזוק שלו פילל מסאי דגו כל הקיץ? האנגולי בן ה-24 המכונה "שואו", שחקנה של לודוגורץ הבולגרית בשנתיים האחרונות, עשוי להשלים את מצבת הזרים של האלופה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

האם מכבי חיפה סוף סוף מצאה את הקשר האחורי הזר שחיפשה במשך כל הקיץ? המועמד החדש לחיזוק הקבוצה של מסאי דגו הוא מנואל קאפומאנה בן ה-24, שמשחק בשנתיים האחרונות באלופת בולגריה לודוגורץ. לקאפומאנה, המכונה "שואו, יש גם 31 הופעות ושער אחד במדי נבחרת אנגולה. הוא מחזיק בחוזה בלודוגורץ גם לעונה הקרובה, אך כאמור הוא עשוי כעת לעבור ללבוש חולצה ירוקה אחרת.

"שואו" עזב את מולדתו אנגולה בשנת 2019 ועבר לקבוצת המילואים של ליל הצרפתית. משם עבר לתקופות השאלה בשתי קבוצות פורטוגליות – בלננשש ובואבישטה – וב-2021 עזב את ליל באופן סופי לטובת לודוגורץ. בעונה החולפת הוא הבקיע שני שערים ובישל שלושה ב-42 הופעות בכל המסגרות. שווי השוק שלו לפי אתר "טרנספרמארקט" מוערך ב-1.3 מיליון יורו, כאשר רק לחמישה שחקנים במכבי חיפה ערך גבוה יותר – דיא סבע, עלי מוחמד, פרנזי פייר, עבדולאי סק ודולב חזיזה.

מנואל קאפומאנה
מהירוק של לודוגורץ לזה של מכבי חיפה? קאפומאנה | אימג'בנק GettyImages, Os Belenenses Futebol SAD

גם אם בסופו של דבר תופתע באצטדיון סמי עופר בשבוע הבא ותודח ממוקדמות ליגת האלופות בידי סלובן ברטיסלבה, מכבי חיפה כבר הבטיחה השתתפות בשלב בתים אירופי כשעברה את שריף טיראספול. לקראת עונה נוספת בשתי מסגרות, חיפה מחפשת להשלים את מכסת הזרים שלה וייתכן כי כעת הרכש המיועד נמצא.

עוד באותו נושא: מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי