Sport1 Banner

פאסי חתם בהפועל ת"א: "מדמיין את האווירה המחשמלת בבלומפילד"

play
בריאן פאסי, בלם הפועל תל אביב | אתר רשמי, הפועל תל אביב
עוזבת את גרמניה בלי ניצחון: הפועל תל אביב הובסה 3:0 על ידי סט. פאולי 01:51

הבלם הצרפתי-קונגולזי (25) חתם לשנתיים עם אופציה להארכה: "מקווה שנחווה יחד הרבה רגעים מאושרים". הקבוצה חזרה ממחנה האימונים בגרמניה, ולקאניס מרוצה: "מרגיש שאנו בונים קבוצה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הבלם הצרפתי-קונגולזי, בריאן פאסי, השלים הבוקר (שלישי) את מעברו להפועל תל אביב. השחקן בן ה-25, שבעונה החולפת ירד עם ניור לליגה השלישית בצרפת, הגיע הבוקר לאצטדיון בלומפילד אחרי שחתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

פאסי אמר לאתר הרשמי של האדומים לאחר החתימה: "אני שמח מאוד לחתום בהפועל תל אביב, הגעתי היום לבלומפילד ואני יכול רק לדמיין איזו אווירה מחשמלת יש פה במשחקים. נרגש מאוד לפגוש את האוהדים שלנו, שמעתי עליהם רבות ואני מקווה שנחווה יחד הרבה רגעים מאושרים העונה".

בריאן פאסי, הפועל תל אביב
המעבר הושלם. פאסי באצטדיון בלומפילד | אתר רשמי, הפועל תל אביב

כידוע, הפועל תל אביב שבה הלילה (בין שני לשלישי) לישראל אחרי שסיימה את מחנה האימונים בגרמניה. האדומים פגשו שתי יריבות מליגת המשנה מהמדינה, התארחו אצל איינטרכט בראונשוויג (0:0) וסט. פאולי (הפסד 3:0), וכעת ימשיכו בארץ את ההכנות לקראת המשחק בגביע הטוטו מול הפועל ירושלים.

המאמן מייקל ולקאניס סיכם את המחנה: "אני חושב שהשגנו את המטרות שלנו במחנה האימונים. מתחילת ההכנה לעונה שיחקנו מול שלוש יריבות חזקות במטרה להכין את השחקנים בצורה האופטימלית ביותר לליגה. השחקנים מבינים את צורת החשיבה שלנו כקבוצה ומשתפרים בכל יום שעובר".

"אנחנו עדיין בשלבים הראשונים של תהליך הבנייה שלנו. אני מאמין בהם וסומך עליהם", המשיך ולקאניס, "יש לנו עוד כמה משחקים בגביע הטוטו לפני שהדבר האמיתי יתחיל, נשתמש בהם כדי ללמוד ולהשתפר, כשהמטרה היא כמובן לנסות ולנצח בכל משחק. יש לנו מספר שחקנים בכירים שעדיין לא בכושר מלא, אבל גם זה ישתנה ועד כה אני מרוצה מהגישה ומהעבודה הקשה של השחקנים שלנו. הם הגיעו לעונה עם אנרגיה חיובית ואני מרגיש שאנחנו בונים פה קבוצה טובה".

מאמן הפועל תל אביב מייקל ולקאניס
"מאמין בשחקנים וסומך עליהם". ולקאניס | דני מרון

השוער אמיליוס זובאס הוסיף: "ככל שהזמן עובר אני מרגיש שאנחנו והצוות מתחברים ומבינים את התוכניות והמטרות שלנו, אם זה בדרך המשחק, הרצון והמחויבות. היו לנו משחקים מול יריבות טובות שהקשו עלינו מאוד, אבל אני חושב שזו הייתה הכנה טובה ורצינית לקראת המשימות שמצפות לנו העונה".

"ביום שבת אנחנו מתחילים את גביע הטוטו – ושם נצטרך להראות שעשינו התקדמות בכל האספקטים. זו הזדמנות טובה להודות למאות האוהדים שליוו אותנו למשחק מול סט. פאולי, הייתה חוויה מרגשת, על אף שהיה מדובר רק במשחק ידידות. העונה מתחילה בעוד כמה ימים מול הפועל ירושלים, אנחנו נגיע לכל משחק וניתן הכל בשביל הצלחת המועדון, לא משנה באיזה מפעל מדובר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי