Sport1 Banner

סלמאני מרשים באימונים אבל יעזוב. באר שבע דרוכה לפני הגומלין

play
שחקן הפועל באר שבע אסטריט סלמאני | דני מרון
תקציר מוקדמות הקונפרנס ליג: הפועל באר שבע – פוניבז' 0:1 02:01

החלוץ ממשיך לקחת חלק באימונים אבל לא צפוי להישאר. בקבוצה מבינים לפני פוניבז' (חמישי, 19:00, ספורט2): "נצטרך לתת הכל כדי לעבור שלב"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

עם יתרון שברירי אבל חשוב של 0:1 מש

|

ער של שי אליאס, תמריא מחר הפועל באר שבע בדרכה לליטא למשחק הגומלין מול פוניבז' ביום חמישי (19:00, ספורט2) בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג. לאליניב ברדה ושחקניו מחכה מסע לא קצר. תחילה תטוס הקבוצה לפולין, תמשיך בטיסת קונקשן לליטא ו"תקנח" בנסיעה בת שלוש שעות באוטובוס. בקבוצה יקיימו בבוקר גם אימון בארץ, כך שהם יסיימו את היום מחר בלילה בליטא וינוחו היטב לאימון המסכם מחרתיים.

פוניבז' שהתגלתה כאגוז לא קל לפיצוח בטרנר ממשיכה להוביל את הליגה בליטא ואתמול הגדילה את הפער בפסגה כשניצחה את ז'לגיריס וילנה במשחק הצמרת 1:2. היא נמצאת בתקופה טובה והשחקנים יצטרכו להתעלות כדי לחזור עם הכרטיס לסיבוב הבא.

שחקני הפועל באר שבע
אסור לזלזל. שחקני באר שבע | דני מרון

מי שיישארו בארץ ולא יצטרפו לנסיעה של הקבוצה הם חאתם עבד אלחמיד, רותם חטואל ועדן שמיר. שלושתם יישארו כאן להמשך הטיפולים בפציעות שלהם. אסטריט סלמאני ממשיך להתאמן בשורות הקבוצה ואפילו נראה טוב באימונים, אבל הוא לא מיועד להישאר מבחינת ברדה.

בהפועל באר שבע מבינים שהניצחון הדחוק בבית לא סגר את הסיפור מבחינתם ושנכונה להם עבודה משמעותית במשחק ביום חמישי. "עברנו רק מחצית אחת. אנחנו מובילים וזה טוב, אבל ההתמודדות הזו רחוקה מאוד מלהיות מוכרעת. נצטרך להביא מעצמנו את הכל כדי לעבור את הליטאים ולהתקדם לשלב הבא", אמרו הבוקר בקבוצה שרוצה מאוד לשחק גם בעונה הבאה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג.

עוד באותו נושא: הפועל באר שבע